Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til opstart af tøjmærke

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino'er!

Jeg sidder lige nu i en rolig stund først på aftenen og prøver at opregne hvor mange problemer jeg kan løbe ind i med et kommende tøjmærke der fremstiller tøj til det unge publikum (14-20 ca.). Produktsortimentet omfatter bl.a. T-shirts, Crewnecks & SnapBacks, og indtil videre er det uden tvivl det økonomiske der er en udfordring.

Jeg er 16 år gammel og derfor er min økonomi ikke det største at råbe hurra for - nu sidder der sikkert en masse gnavne erfarende mennesker i branchen og kigger ned på mig imens de tænker; "du vil aldrig kunne komme forbi dette punkt uden at gå bagom alt det juridiske" og der har jeg kun at sige, korrekt!

Derfor er det heller ikke en investorer jeg søger, men en partner der har lyst til at være med til at skyde det hele i gang, stort som småt.

Hvis jeg finder en partner der ikke har lyst til at skyde en stor pose penge, men blot en lille sum er dette helt fint med mig, men man skal være forberedt på at mit yndlingscitat er "God forberedelse er nøglen til succes", og den eneste måde jeg ser det kommende tøjmærke virksomheds succes, er noget så banalt som forberedelse. Det lyder så simpelt, men alligevel er netop den manglende forberedelse ofte det forhold, der gør, at virksomheder må lukke - jeg er simpelthen for sårbar i forhold til de forhindringer der helt sikkert vil dukke op. Det er i stort omfang dit og mit ansvar, der kommer til at afgøre, om vores kommende tøjmærke kommer til at gå godt eller mindre godt.

 Jeg søger derfor en person der kan sætte flueben ud for følgende egenskaber:

  • Præsentationsorienteret - Her mener jeg at du skal kunne se et resultat ud fra dine anstrengelser.
  • Risikovillig - Du skal kunne tage risici i situationer, hvor du har "kontrol over situationen", men også være med på lidt "gambling".
  • Selvsikker - Når vi på et eller andet tidspunkt kommer til at opleve større eller mindre problemer, er det indlysende at vi bliver nødt til at have en vis portion selvtillid.
  • Udholdende - Det er vigtigt at gøre det klart at du ikke må miste modet på grund af et af dagligdagens problemer.
  • God til at skabe kontakter - Hvis du er en iværksætter der har nemt ved at komme i kontakt med kunder og eksempelvis leverandører, er det helt sikkert et plus på kontoen.
  • Åben over for nye tanker og idéer - Det kan være ændringer i kundernes behov og ønsker eller det kan være ændringer i konkurrencesituationen. Der er mange nyskabelser, hvor udviklingen løber stærkt, derfor er det vigtigt, at du er åben overfor nye idéer og nye måder at tackle situationer på.

Og det vil uden tvivl være en fordel hvis du har lidt branchekendskab og administrativ indsigt og interesse, eller bare generelt erhvervserfaring.


Et lille resumé af det hele, er at jeg søger en partner der er frisk på at knokle som en vild hest og ligge en lille smule penge ind til projektet.

Hvis der sidder en derude der ikke har så mange penge at gøre godt med, men mener at personen kan noget som andre ikke kan og derfor hjælpe et kommende tøjmærke på rette spor vil jeg gerne høre fra dig alligevel.

Jeg har stortset alt klart, både designet af den første kollektion der skal ud, men har også aftaler med grafiker til udarbejdelse af webshop + hjemmeside m.m. Derudover har jeg aftaler med kendte ansigter i ungdomsmiljøet til at stå model til den første kollektion samt aftaler med fotografer og videohold til markedsføring af hele brandet.

Der er helt sikkert noget jeg har glemt, så hvis der er noget i mangler viden om, er det bare at spørge løs.

Mvh.
Oliver 

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt har interesse!
Fyr løs. :-) 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det lyder meget sjovt :) lad mig høre noget mere ?

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser jo ud som om du netop har ret styr på det hele, i hvert fald det du skriver her. Så i realiteten er det en sponsor eller en investor du søger, tager jeg fejl?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle mene at der er godt styr på alt, men efter at jeg over en måned har brugt 55-60 timer om ugen, på at få det hele til at ligge lige til højre benet, burde der også være styr på det.

Der er styr på produktionen helt fra Thailand, det eneste der mangler er det økonomiske til at få det produceret.

Som jeg også ligger på det jeg skriver så søger jeg ikke en decideret investor, da jeg som 16 årig ikke må binde mig til en juridsk aftale. Jeg vil derudover heller ikke kalde det sponsorat, da min fremtidsplan er at min partner også skal med over alt det administrative i virksomheden.

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som om det naesten ligger klar i i thailand, at det bare er betalingen,

 

-saa hvor mange penge snakker vi ca. der mangler?

Og beloebet daekker hvor meget? stk. - hvor mange forskellige t-shirts i kollektion osv?

 

 

mvh Kim

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

TTW&C:

Lyder som om det naesten ligger klar i i thailand, at det bare er betalingen,

 

-saa hvor mange penge snakker vi ca. der mangler?

Og beloebet daekker hvor meget? stk. - hvor mange forskellige t-shirts i kollektion osv?

 

 

mvh Kim

Hej Kim.
Jeg har prøvet at kontakte dig, men din PB er slået fra.

Du kan kontakte mig på mail olivergorju@hotmail.com

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, smider dig lige en mail :)

 

Nu hvor jeg har dig- ved du saa hvordan man slaar sin indbakke til?

 

 

Paa forhaand tak :))

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

oppe i dit navn der skal du gå ind på RET profil også data ned i bunden skal der flue ben i den sidste

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld debatinstillinger 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)