Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.dk hjemmeside der ligner min på en prik!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har et spørgsmål vedrørende at overtage et .dk domæne.

Er det lovligt for en anden person at oprette en side som min der er bygget op på præcis samme måde i samme theme. Ikke samme indhold, men samme emne(søgeord). Domænet har samme søgeord i det(.dk), men ikke ens.

Hvilke regler er der for dette?

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

KRASMUS:

Hej aminoer

Jeg har et spørgsmål vedrørende at overtage et .dk domæne.

Er det lovligt for en anden person at oprette en side som min der er bygget op på præcis samme måde i samme theme. Ikke samme indhold, men samme emne(søgeord). Domænet har samme søgeord i det(.dk), men ikke ens.

Hvilke regler er der for dette?

Hvis det er et wordpress theme du har købt eller downloaded. Så ja det må han gerne :)

//

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KRASMUS:

Hej aminoer

Jeg har et spørgsmål vedrørende at overtage et .dk domæne.

Er det lovligt for en anden person at oprette en side som min der er bygget op på præcis samme måde i samme theme. Ikke samme indhold, men samme emne(søgeord). Domænet har samme søgeord i det(.dk), men ikke ens.

Hvilke regler er der for dette?

Hvis du har købt et færdigt theme og han bruger det samme er det helt i orden, selvom han optimerer til samme ord som dig.

Han må ikke kopiere dit design hvis det er et unikt design du har fået lavet, og han må ikke kopiere din tekst. Han må gerne gå efter samme ord som dig, det er der ingen problemer i.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)