Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at holde styr på abonnements kunder

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er på udkig efter et program, som jeg kan bruge til at holde styr på de ydelser som jeg sælger på abonnement.

Hvis jeg fx sælger remote backup, så betaler de normalt for 3 mdr. og jeg vil så gerne kunne indtaste det og når der så er gået 3 mdr. så få jeg fx en mail om at nu er det tid til fakturering igen. Det vil også være fint, hvis det måske kunne beregne hvor meget kunden skal betale, for en given priode, hvis jeg indtaster en månedspris.

Er der nogen som kender et system der kan det, det er lige meget om det er noget jeg skal skal installere eller det kører i skyen.

På forhånd tak

Hyldgaard

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger billysbilling.dk

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Economic kan håndtere den slags - vil du have et svedigt setup hvor du også får indbetalinger fra dine kunder håndteret automatisk inkl rykkere mv så skyd mig en pm. -

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har Microsoft Office installeret kan det konstrueres meget enkelte ved en kombination af Outlook & Excel via VBA.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle de gode forslag, jeg er nu ved at kigge på dem.
Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hyldgaard,

Hos Winfinans har vi arbejdet meget med den slags løsninger og med vores løsning i skyen Winfinans.NET kan du både styre dine abonnementer og også registrere indbetalinger på en nem måde. Winfinans.NET understøtter også flere måder at opkræve abonnementerne, fx. via Betalingsservice eller kortbetaling på nettet

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super nemt at lave. Du kan også få den til at sende dine faktura ud automatisk. Så skal du bare have en mail når du modtager penge Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har arbejdet med dette før. Kan helt klart anbetale at det er en del af dit regnskabs system da du har fakturering, debitorer og salg/moms med i dette.

Specielt i forbindelse med årsregnskab og hvis du nu kommer til at sælge andre perioder også, fx 6, 12 eller endda 24 mdr så er det ikke så nemt at styre de andre moduler hvis det ikke er en del af regnskab systemet.

Skriv en pm hvis du har brug for assistance.

Mvh

Claus 

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det kan du i www.web-regnskab.dk med crm modulet. Så får du en lækker oversigt over hvem der skal faktureres hvornår frem i tiden.

Det hele kører i skyen og koster kun fra 49 kr per md!

Ring til os hvis du vil høre mere eller har spg.

Mvh Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)