Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klassisk spørgsmål: Hvilket webhotel er hurtigst?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,


Nogen der ved hvem der er den hurtigste inden for hosting af hjemmesider?

- Unoeuro eller gigahost?

Med hurtigst mener jeg ping, loadtid osv? :)

Håber ikke at mit spørgsmål starter en eller anden form for krig :) for det er ikke min intention...

Jeg har en hjemmeside hos uno som jeg synes reagerer lidt... Langsomt... Ville derfor rigtigt gerne høre fra andre der har erfaringer med de to webhoteller, uno og giga? :)

Takker på forhånd.

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad, som er bedst i praksis, er der nok delte meninger om:

http://www.whoisstuff.net/ping.php?domain=unoeuro.com

http://www.whoisstuff.net/ping.php?domain=gigahost.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:

Kære Alle,


Nogen der ved hvem der er den hurtigste inden for hosting af hjemmesider?

- Unoeuro eller gigahost?

Med hurtigst mener jeg ping, loadtid osv? :)

Håber ikke at mit spørgsmål starter en eller anden form for krig :) for det er ikke min intention...

Jeg har en hjemmeside hos uno som jeg synes reagerer lidt... Langsomt... Ville derfor rigtigt gerne høre fra andre der har erfaringer med de to webhoteller, uno og giga? :)

Takker på forhånd.

Load tid, kommer oftest an på din hjemmesides opbygning, fordi 80-95% af 'problemerne' i load tid, ligger på frontend af hjemmesiden. Såfremt du vælger noget inden for det nordlige EU - burde du være good2go - så danmark, sverige, norge, finland, tyskland, holland, belgien etc.

Generelt, kommer hosting også mere an på hvad dine krav er, hvad du ønsker - og hvor din kundebase er placeret. Og så gælder det selvfølgelig også om at finde en god stabil host.

//

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hostin4real? :) jer vil jeg lige se lidt nærmere på, imorgen - positivt ment! :)

Ved ikke om det har nogen betydning som sådan, men det drejer sig om et prestashop.

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:
Hostin4real? :) jer vil jeg lige se lidt nærmere på, imorgen - positivt ment! :)

Ved ikke om det har nogen betydning som sådan, men det drejer sig om et prestashop.

Jeg er ikke særlig meget inde i prestashop, udover jeg ved - at det er et relativt 'let' system - Så burde blive afviklet hurtigt.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

//

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker Lucas :)

Er her andre som har noget de vil byde ind med eventuelt?

Takker på forhånd.

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun forslå Hosting4real :) Udover at farten på det er super godt, så hvis der endelig opstår problemer, så er Lucas fantastisk til at løse dem :)

Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

chosting.dk er uovertruffen og de er billige men best af alt er at deres support er den bedste jeg har oplevet og jeg har været i denne bussiness i 15 år.

de har også Prestashop, som er nem at sætte op og har virkelig godt indbygget SEO, så Din shop nemmere kommer i Google, men brug google webmasterværktøjer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

mange ting spiller ind

hvor mange er inden på siden

hvor meget grafik og billeder med mere er på siden , det kan gøre en side langsom

er plug in med

har man egen server eller ligger samme med mange andre

prisen spiller også ind betaler du 8 kroner eller 200 kroner per  måneden

jeg har selv valgt meebox.net en god pris få på server , en høj service og derved en super hurtigt siden man får til den pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger selv Meebox Pro - de har også klasse service, og hurtig afvikling af Presta Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)