Som tekstforfatter/reklamemand med rundt regnet 8 års erfaring i reklamebranchen og små 3-4 år som selvstændig, må jeg ærligt indrømme, at det frustrerer mig grænseløst, når jeg ser, at der er lagt penge i så upersonlig markedsføring som din reklame-video!
Den ser kedelig ud. Den fortæller intet om jer. Den fortæller intet om jeres erfaring. Den fortæller intet om, hvad I kan tilbyde jeres kunder. Den fortæller intet om, hvordan I adskiller jer fra jeres konkurrenter. Og I nævner ingen referencer.
Du ønsker at vide, hvordan folk kan opdage jeres reklame og se den? Folk får ikke noget ud af at se den. Få lavet en ny og meget mere velovervejet og gennemtænkt reklame-video, før du overhovedet begynder at tænke i de baner.
Når du har en super-video, så være aktiv på steder som Amino og YouTube, i det hele taget dér, hvor det er relevant i forhold til det, du sælger/udbyder, så skal du og dine ydelser nok blive bemærket.
Dbh
Thomas