Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame video på youtube

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fået lavet denne lille reklame

 

Hvad syntes i er den ok, og kender i nogle gode steder hvor jeg kan udgive den så folk ser den ??

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad du har givet for den, men vil mene at det er en fin lille reklame. Dog intet videre fantastisk hvis man ser på selve den visuelle produktion, men den gør vel hvad den skal i bund og grund :) 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

En reklame bør nok fortælle mere om produktet... Hvis der er en pointe med eksplosionen så har jeg misset den.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Den fortæller intet andet end jeres navn.

2. Boksen med navnet og den smule info, er svær at læse.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

oLønstrup:
Nu ved jeg ikke hvad du har givet for den, men vil mene at det er en fin lille reklame. Dog intet videre fantastisk hvis man ser på selve den visuelle produktion, men den gør vel hvad den skal i bund og grund :) 

 

Jeg har kun givet små 30 kr , jeg syntes selv det er lidt syndt med teksten under logoet den er meget uskarp.

Men en ok lille reklame der sagtens kan bruges som markedsføring

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik H Havemann:
En reklame bør nok fortælle mere om produktet... Hvis der er en pointe med eksplosionen så har jeg misset den.

 

Selveste eksplotionen er bare for sjov, jeg kunne vælge mellem mange løsninger, men vil have en med lidt power over sig.

Banneret syntes jeg med teksten forklare meget : Linkbuildingpakke.dk din online markedsføring

Det er bare øv at det er så utydeligt i filmen. Men ok til 30kr

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

1. Den fortæller intet andet end jeres navn.

2. Boksen med navnet og den smule info, er svær at læse.

 

Jeg giver dig helt ret , men den fortæller vores navn og ja teksten skulle være mere tydelig.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:
kender i nogle gode steder hvor jeg kan udgive den så folk ser den ??

 

Er der nogle der ved hvor jeg kan udgive den (youtube og ????)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven!

Tvivler på den konverterer ret godt - det ligner meget et standard template, hvor der så lige er klasket et billede op - teksten er også svær at læse :-)
Forstil dig, at du sad og zappede foran flimmerkassen og du så fik sådan en reklame i hovedet.. Ville du købe? :-)

Men for at svare på dit spørgsmål, så kan du jo smække den på Youtube, Facebook, Vimeo og så få den markedsført. Men jeg tror helt klart at du skulle fokusere på noget bedre markedsføring. Video-reklamer på sociale medier kan være super effektive, hvis altså de er lavet rigtigt. Det mener jeg desværre ikke er tilfældet her - men det er jo også bare min mening :-)

Ha' en super dag! 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tekstforfatter/reklamemand med rundt regnet 8 års erfaring i reklamebranchen og små 3-4 år som selvstændig, må jeg ærligt indrømme, at det frustrerer mig grænseløst, når jeg ser, at der er lagt penge i så upersonlig markedsføring som din reklame-video!

Den ser kedelig ud. Den fortæller intet om jer. Den fortæller intet om jeres erfaring. Den fortæller intet om, hvad I kan tilbyde jeres kunder. Den fortæller intet om, hvordan I adskiller jer fra jeres konkurrenter. Og I nævner ingen referencer. 

Du ønsker at vide, hvordan folk kan opdage jeres reklame og se den? Folk får ikke noget ud af at se den. Få lavet en ny og meget mere velovervejet og gennemtænkt reklame-video, før du overhovedet begynder at tænke i de baner.

Når du har en super-video, så være aktiv på steder som Amino og YouTube, i det hele taget dér, hvor det er relevant i forhold til det, du sælger/udbyder, så skal du og dine ydelser nok blive bemærket.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)