Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til start af specielbutik indenfor fodboldudstyr og støvler.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle Aminoer.

Jeg har længe gået rundt med en drøm om at starte min egen virksomhed så nu vil jeg idet mindste prøve at starte her.

Jeg har en del forskellige ideer om hvordan virksomheden skal være men det kommer selvfølgelig an på hvilke muligheder der er. Jeg leder efter en grossist indenfor sportsvarer som kan levere ældre og mere sjældne typer fodboldstøvler. Det er praktisk umuligt at finde mange af de ældre modeller nogle steder medmindre at man finder dem brugte på ebay. Jeg har dog en formodning om at de stadig produceres. 

Udover støvler vil jeg også gerne kunne levere alt indenfor fodboldaccesories. Idet store hele skal det være en netbutik for fodboldnørder som har sans for detaljer.

Håber at der måske er nogle herinde som kan hjælpe med hvor jeg kan starte og har nogle gode ideer om hvor jeg kan søge efter grossister. Ville naturligvis være bedst hvis det er en leverandør som andre har gode erfaringer med.

På forhånd tak for hjælpen. 

Anders

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du kunne jo state med at besøge en af de internationale fagmesser for sportsudstyr. Her vil der være gode mulighder for at finde de leverandørere du søger.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ABG Fodbold:

Jeg har en del forskellige ideer om hvordan virksomheden skal være men det kommer selvfølgelig an på hvilke muligheder der er. Jeg leder efter en grossist indenfor sportsvarer som kan levere ældre og mere sjældne typer fodboldstøvler. Det er praktisk umuligt at finde mange af de ældre modeller nogle steder medmindre at man finder dem brugte på ebay. Jeg har dog en formodning om at de stadig produceres. 

Der tager du så helt fejl... Mange modeller udgår af sortimentet hos Adidas, Nike, Puma, Hummel mm efter 1-2 sæsoner. Dvs de hverken produceres eller forhandles mere. Mærkerne ligger nogle gange inde med rester, men det er ofte i begrænset mængder...

Så at lede efter ældre modeller, og bygge en forretning op omkring dette, det er nok svært... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du er på dette stadie af din ide, gælder det for mig om at holde tankerne igang og undersøge div. aspekter i ideen. En gode måde at gøre dette på, er at  du følger en forretningsplan.
Du behøver udføre den, som skulle den præsenteres for banken, men gå i dybden med punkterne og så vil du sikkert opdage mange sidder af opstarten som du finder udfordrende, men forhåbentlig (hvis ideen er god) dukker der også en masse muligheder op.  

Der findes massere af skabeloner, men her et link jeg finder ganske godt:
http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne da prøve at indkøbe de gamle på Ebay og videresælge dem. 

Du skal bare ligge billederne over på dit site. Hvis kunderne så køber, så køber du dem bare hjem fra Ebay = ingen risiko:) 

Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Lyder som en god ide. Vil prøve at undersøge hvor og hvornår det afholdes. 

Takker for svaret:-)

Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tja... Det kan godt være at du har ret men det er værd at undersøge:-) Udover det ligger jeg ikke fast på ideen om "speciel" støvler... Leger både med ideen om en hjemmeside hvor man kan producere sine egne støvler fra bunden eller mit eget støvlemærke. som sagt handler det om hvilke muligheder der er:-D

Ellers tak for svaret.

Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Trydeman:

Ja men heller ikke nogen særlig stor fortjeneste.. Desuden ligger f.eks. en gammel Adidas predator i en ret høj kurs i forvejen så det vil nok være svært at sælge videre på den måde og faktisk tjene på det:-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ABG Fodbold:

Fashion-Seller:

Tja... Det kan godt være at du har ret men det er værd at undersøge:-) Udover det ligger jeg ikke fast på ideen om "speciel" støvler... Leger både med ideen om en hjemmeside hvor man kan producere sine egne støvler fra bunden eller mit eget støvlemærke. som sagt handler det om hvilke muligheder der er:-D

Ellers tak for svaret.



Du siger bare til :-) Det kan sagtens lade sig gøre med eget brand, men det kræver en vis volumen. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)