Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire!! Ewire - erfaringer, anbefalinger - godt og skidt

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Hvad er din erfaring med Ewire som betalingsgateway?? :-).

Historien bag:

Følg godt med her.

- Jeg er en ung iværksætter

- Jeg har mit eget CVR-nummer

- Min virksomhed er registreret som enkeltmandsvirksomhed

Problem: webshoppen er lige om hjørnet, men jeg skal skaffe betalingsløsninger (kort: Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard, Maestro).

Jeg ringede til PBS og forspurgte mig. Her kunne jeg IKKE lave en aftale, da jeg var umyndig (under 18 år - men er accepteret af både Statsforvaltningen, bank og forældre).

Jeg ringede herefter til Erhvervs og Selskabsstyrelsen, fordi jeg skulle sætte en af mine forældre som medejere. Dette kunne heller ikke lade sig gøre, da jeg ejer en ENKELTMANDSVIRKSOMHED (som åbenbart ikke kan ændres). Så ville jeg forsøge at "ansætte" en af dem i virksomheden. Jeg kunne så heller ikke ændre i alm. oplysninger, da jeg er umyndig (under 18 år endnu en gang).

Konklusionen blev at jeg skulle anskaffe nyt cvr-nummer, som et interessentskab med min mor eller far.

Ret dumt i mine øjne.

Så kom der en løsning. 

- Ewire kan godt give mig løsningerne selvom jeg er under 18 år, fordi de har aftaler med PBS. Dvs. Ewire kommer til at fungerer som min betalingsgateway (mens jeg "låner" deres aftale med PBS).

Håber nogle kan give mig svar på, hvordan det vil fungere med Ewire til en mindre webshop som min (forventet omsætning: 80.000-150.000 kroner) eller om en skulle have et forslag til alternativ.

Bedte i øvrigt supporterne hos PBS om at lade deres chef ringe til mig - det har hun gjort (desværre mens jeg snakkede med en fra Ewire).

Håber i kan hjælpe.

Mvh Lars :)

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har haft en kunde der har brugt det uden problemer. Det er selvfølgelig svært at vide hvor mange ekstra ordre han havde fået hvis han også havde taget imod dankort. Har du undersøgt om du også kan bruge Paypal? Så er der i hvert fald flere alternativer. Google har også en checkout løsning, men jeg tror ikke der er mange som kender den i Danmark.

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Spurgte en Ewire-medarbejder gentagende gange efter hinanden i dag om de kunne tage dankort - altså ganske almindelige danskudstedte dankort, hvilket han svarede ja til??

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du om Ewire? 

Alting ser ud til at være helt i top, men der må være et eller andet siden folk ikke benytter sig mere af dem.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Sørensen:
Alting ser ud til at være helt i top, men der må være et eller andet siden folk ikke benytter sig mere af dem.

Som med Paypal, har Ewire tidligere været hæmmet af, at kunden skulle oprette en konto for at kunne handle. Dette er ikke længere nødvendigt, og jeg tror egentlig kun det er et spørgsmål om tid, før mange flere får øjnene op for Ewire som et godt alternativ til Nets + diverse gateways.

Og ja, med Ewire kan man modtage rent dankort uden at have en indløsningsaftale med Nets.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi bruger Ewire, og har lavet betalingsmodulet om.
- Man skal ikke oprette konto.
- Vi har intet månedligt/årligt abb, vi betaler KUN for transaktioner, tilmed en god pris.
- Vi har mulighed for at designe vores betalings gateway som vi vil.

Du er velkommen til at kører til betalingsmodulet på www.eyki.dk - selvfølgelig også kører igennem :) 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det glæder mig faktisk rigtig meget at DU skriver mester!

Kan huske dig fra tidligere opslag om dit projekt med webshoppen med ure. Håber i øvrigt det går dig godt! :)

Hvis du kan bruge det tror jeg skam også jeg kan. Synes det ser lovende ud

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har taget samtlige muligheder der er med nets osv., og gået allesammen igennem.
Førhen var der kun 1 vej, det var indløsningsaftale, abb og meget andet - tiderne ændres og mulighederne bliver flere.

Derfor har vi valgt Ewire - det er en hamrende god løsning;
- Vi har mulighed for selv at designe vores betalings gateway og bestemme hvor mange "bump" på vejen kunden har.
- Udbyderen er dansk, og vi har vanvittig, stortset daglig, dialog med dem om forbedringer.
- Priserne er stortset de samme som ved eksempelvis nets.

Også gør det jo ikke noget at man kan støtte et godt dansk firma i et foranderligt marked.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for svaret og går en smule videre med Ewire idéen :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)