Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Perfume/Kosmetik mærkevarer

Side 11 ud af 12 (111 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke for at starte en diskution.
Jeg er her bare for at give et godt råd og hjælpe.
Så kan man jo agere ud fra sin egen overbevisning om god forretningsskik.

Med hensyn til Importører så har jeg kendskab til ihvertfald 2 meget store aktører som IKKE tager betaling forud.
Men det er klart vi ikke snakker 20 stk. a´5 kr. osv..
Det er store ordre og til store grossister som så sælger videre i DK.
Men nok om det.

Jeg kan ikke se den store forretningen i at købe 20 stk. af en vare eller lave prøvekøb når konkurrenter køber måske 10.000 stk. til en helt anden pris.

Nå nok herfra...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Det var nu ikke for at starte en diskution.
Jeg er her bare for at give et godt råd og hjælpe.
Så kan man jo agere ud fra sin egen overbevisning om god forretningsskik.

Øhhhh? Sikke mange fine ord du kan, men de passer bare ik helt ind i den verden, som du lever i...

Ronni Larsen:

Med hensyn til Importører så har jeg kendskab til ihvertfald 2 meget store aktører som IKKE tager betaling forud.
Men det er klart vi ikke snakker 20 stk. a´5 kr. osv..

Du har kendskab til... Jamen det lyder da meget betryggende, når jeg kender de 4 største... Har du nogensinde selv købt noget?
Hvem har overhovedet nævnt en pris på 5 kr ud over dig? Er det igen ik lidt useriøst og misvisende, at konkludere noget, når du ingen fakta har?

Ronni Larsen:

Det er store ordre og til store grossister som så sælger videre i DK.
Men nok om det.

Gider du ik holde debatten på et sandt og fagligt niveau TAK!
Det du skriver herover er direkte forkert! Der er ingen grossister, som levere videre til DK. Det gør Lancaster Group selv!!!!
Der er nogle, som sælger parallelimport, men det er en anden side af sagen.

Ronni Larsen:

Jeg kan ikke se den store forretningen i at købe 20 stk. af en vare eller lave prøvekøb når konkurrenter køber måske 10.000 stk. til en helt anden pris.

Hahahaha igen må jeg grine. 10.000 stk i DK... Hmmm hvem køber det? Tror næppe du finder nogle ud over måske Coop, da jeg ik lige ved, hvem der levere til dem. Men det er vist os eneste sted, hvor man kan aftage så mange stk pr ordre.

Alligevel findes der mange webshops, som sælger godt, og har en god forretning. De har ifølge dig ingen eksistensberetning, fordi de ik kan aftage 10.000 stk., men kun 100-1000 stk pr ordre.

Elsker dine konklussioner og fakta, det er bare en skam, at vi ik lever i den samme verden, hvis dine er sandheden ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved lidt om hvad jeg skriver og det er nu ikke det rene opspind.
Jeg synes du skal lave din research.
Der findes flere store virksomheder med små datterselskaber i DK som fordeler de store indkøb til grossister.
Det lyder lidt som om du ikke ved hvordan importen finder sted og det hele kun finder sted i DK?
Det er ikke bare en virksomhed som impoterer en masse varer til sit lager.
Tag en can. merc. eller dok. i økonomi som os andre i branchen så vil du få lidt mere indsigt i økonomi og erhvervsløsninger.
Jeg arbejder i en stor koncern som varetager import indenfor tøj og textil.
Derudover har jeg importeret accessories sammen med 3 kammerater fra østen igennem de sidste 3 år.
Jeg kender til de faldgrupper der kan være og holder stadigvæk fast på mine synspunkter da jeg ikke er alene om disse. Men gør dine egne erfaringer.

Jeg kastede kun bolden op her i tråden fordi det lød lidt underligt og ville bare pointere at man skal begå sig med omhu hvis man skal lave gode forretninger. (den kategori falder du vist ikke ind i).
Det var vist mit budskab med det hele.

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at det ikke kan betale sig at have en webshop med en niché.?
Niché er noget helt andet og jo ikke produkter du finder lige om hjørnet ;-). Så en helt anden snak.

Jeg synes nu ikke jeg bringer det faglige niveau ned fordi jeg sætter spørgsmåltegn og bruger min erfaring her på at hjælpe andre med at skrive de lige skal huske ikke at betale fulde beløb forud ved sådanne handler.
Det var nu bare for at hjælpe Aminoerne på tråden og øse lidt ud af den erfaring man selv har gjort sig.

Nej kan kun give dig ret i ;-). Vi lever ikke i den samme verden.
Undrer mig lidt at du opfatter mit indlæg tidligere som værende kritik. Det var nu blot for at hjælpe så andre ikke mister surt tjente penge ved at betale forud.



Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Larsen:

Jeg ved lidt om hvad jeg skriver og det er nu ikke det rene opspind.
Jeg synes du skal lave din research.

Havde bestemt mig for, ik at skrive mere i denne tråd, men nu bliver det her godt nok til en værre omgang sludder fra din side!

Ronni Larsen:

Der findes flere store virksomheder med små datterselskaber i DK som fordeler de store indkøb til grossister.

Okay gider du nævne en autoriseret grossist i DK ud over Lancaster selv? Bare 1!

Ronni Larsen:

Det er ikke bare en virksomhed som impoterer en masse varer til sit lager.
Tag en can. merc. eller dok. i økonomi som os andre i branchen så vil du få lidt mere indsigt i økonomi og erhvervsløsninger.

IndifferentIndifferentIndifferent Hvis en grossist ik er en, som importerer og lagerfører varerne, gider du så fortælle, hva det er?

Og nej jeg behøves ik en can. merc eller dok i økonomi for at handle... Har klaret mig fint uden, og med dine indlæg, så bliver jeg sku bekymret over indholdet i sådan en uddannelse!

Ronni Larsen:

Jeg arbejder i en stor koncern som varetager import indenfor tøj og textil.
Derudover har jeg importeret accessories sammen med 3 kammerater fra østen igennem de sidste 3 år.
Jeg kender til de faldgrupper der kan være og holder stadigvæk fast på mine synspunkter da jeg ikke er alene om disse. Men gør dine egne erfaringer.

Gider du at fortælle mig, hva ovenstående har med mærkevarer parfumer at gøre?

Jeg har været i branchen i 8 år, så tror jeg kender den på godt og ondt efterhånden!

Ronni Larsen:

Jeg kastede kun bolden op her i tråden fordi det lød lidt underligt og ville bare pointere at man skal begå sig med omhu hvis man skal lave gode forretninger. (den kategori falder du vist ikke ind i).
Det var vist mit budskab med det hele.

Ja wow det er underligt... Alle kan købe mærkevarer parfumer, hvis de bare kender de rette selskaber. Hvori er det underlige?

Og nej jeg laver kun dårlige forretninger, for jeg har ingen can. merc eller dok i økonomi...

Ronni Larsen:

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at det ikke kan betale sig at have en webshop med en niché.?
Niché er noget helt andet og jo ikke produkter du finder lige om hjørnet ;-). Så en helt anden snak.

Ej nu må du snart stoppe. Du flakker rundt, og påstår det ene og det andet. Nu sidder du så at siger, at man godt kan have en webshop med salg af parfumer, og at det er en anden snak?
Du har lige for et indlæg siden påstået det modsatte, da man ik kunne købe 10.000 stk mindst af gangen.
Ved du overhovedet hva rabatten på 10.000 stk mærkeparfumer er i forhold til listeprisen?

Ronni Larsen:

Jeg synes nu ikke jeg bringer det faglige niveau ned fordi jeg sætter spørgsmåltegn og bruger min erfaring her på at hjælpe andre med at skrive de lige skal huske ikke at betale fulde beløb forud ved sådanne handler.
Det var nu bare for at hjælpe Aminoerne på tråden og øse lidt ud af den erfaring man selv har gjort sig.

+ misvejlede en masse med store ord! ;D

Ronni Larsen:

Nej kan kun give dig ret i ;-). Vi lever ikke i den samme verden.
Undrer mig lidt at du opfatter mit indlæg tidligere som værende kritik. Det var nu blot for at hjælpe så andre ikke mister surt tjente penge ved at betale forud.

Jeg opfatter dit indlæg, som værende direkte forkert, og det har jeg sådan set beskrevet i adskillige indlæg efterhånden. Men hvergang du skal svare på noget konkret, så smider du nye ting ind i debatten osv.

Hvorfor indrømmer du ik bare, at du ik kender til branchen for mærkevare parfumer, og at dine indlæg var generelt ment, og faktisk ik møntet på trådens emne?
Har for længst gennemskuet, at du ik kender branchen, da du smider påstanden rundt, som er direkte forkerte, og påstår distributions sammenhænge, som slet ik findes...

Drop the game i stedet for at spille mod straight flush... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Jeg synes du skal indømme, at du ik kender til branchen med parfume mærkevarer, og det råd du gav var generelt, men at du ik kender betingelserne for denne specifikke branche...

Så er der ingen Aminoer eller læsere, som får et forkert indtryk af denne branche, og tror de kan få nogle betingelser, som bare ik eksisterer, og derfor lever på falske forhåbninger fra en can. merc eller dok i økonomi person...

Og gider du så ik stoppe med at komme med påstande, som ik er sande... Det ødelægger din egen troværdighed totalt!
Jeg har brugt mega lang tid herinde på at hælpe andre, så alle fordommene og løgnene kunne kommes til livs, men så hjælper det ik, at du begynder at skabe nogle nye!

Im Out!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det virker ikke til du kan læse hvad som bliver skrevet her. Tag og læs ordentligt igennem inden du svarer.
Du glemmer at læse alt og drager dine egne konklusioner. En niche virksomhed er i min verden en virksomhed som sælger noget som andre ikke sælger. Og med det mener jeg du er kommet skævt ind på denne tråd og ikke har læst og forstået mine tidligere indlæg her.
Jeg orker ikke at diskurtere med dig og som sagt var det ikke meningen med det her.
Skrev for at hjælpe andre godt på vej ikke for at høre din holdning og manglende viden på området.
Jeg kan kun sige du ikke har ret i dine udtagelser. Men sådan kan vi jo blive ved her.
Så lad os stoppe denne her snak. Jeg er her for at hjælpe andre ikke for at stå stampe med personer som dig.

Til jer andre på tråden. Håber i kan bruge bare lidt af det skrevne i starten af denne tråd. ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Det virker ikke til du kan læse hvad som bliver skrevet her. Tag og læs ordentligt igennem inden du svarer.
Du glemmer at læse alt og drager dine egne konklusioner. En niche virksomhed er i min verden en virksomhed som sælger noget som andre ikke sælger. Og med det mener jeg du er kommet skævt ind på denne tråd og ikke har læst og forstået mine tidligere indlæg her.
Jeg orker ikke at diskurtere med dig og som sagt var det ikke meningen med det her.
Skrev for at hjælpe andre godt på vej ikke for at høre din holdning og manglende viden på området.
Jeg kan kun sige du ikke har ret i dine udtagelser. Men sådan kan vi jo blive ved her.
Så lad os stoppe denne her snak. Jeg er her for at hjælpe andre ikke for at stå stampe med personer som dig.

Til jer andre på tråden. Håber i kan bruge bare lidt af det skrevne i starten af denne tråd. ;-)

Ja sådan kan man os gøre... Først smide en masse påstande ud i en tråd, og dernæst ignorere alle spørgsmål ;D

Men nu du ik gider at nævne en dansk grossist, kan du så ik nævne nogle butikskæder eller andet, som køber ved disse "danske" grossister... Så har du da svaret på et spørgsmål, som kom ud af dine påstande ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:
Her florerer desværre mange svindlere rundt herinde. Har stødt på et par stykker.
Så vær vågne!

Nu ved jeg ikke om du har bemærket at du starter med at svare på en tråd der er et par år gammel, men det går nok alligevel.

Men jeg vil lige knytte nogle kommentarer til dine udtalelser her i tråden:

1. Hvis du mener at folk der ønsker at lave handel med den slags småpenge behøver en decideret kontrakt eller deponering før levering med senere efterbetaling, har alligevel ikke råd til at drive en webshop.

2. At lave L/C via bank i de beløbsstørrelser er både ualmindeligt og økonomisk uansvarligt.

3. At fremhæve en uddannelse/r som enhver kan erhverve og som ingen erfaring giver i handel eller almen businessforståelse mener jeg er at symke under lavmålet, da de råd der gives netop gives af folk med erfaring.

4. At hævde at folk der ikke giver kredit er for små er decideret latterligt, og de fleste steder i dag hvor man ønsker at etablere en samhandel, så kan man først senere, efter man har påvist man kan blive en god samhandelspartner, måske få lov at forhandle tingene, men du kan være sikker på at man ikke starter op med at få kredit med mindre man er kreditvurderet eller forsikret.

5. Hvis du snakker om småordrer i udlandet til 5-10K, så må man bare betale og personligt ville jeg mere være på vagt overfor en der accepterede delbetaling i de beløbsstørrelser end hvis leverandøren forlangte 100% forudbetaling.

6. Nu sælger kinesere, thai, indere, pakistanere, vietnamesere, indonesere m.fl. jo til alle så der er ingen problemer i at få vare den vej eller tjekke tingene op inden.

7. Hvis du mener der er svindelere og bedragere herinde, og du som postuleret er stødt på nogle stykker, så håber jeg da at du har sendt dette videre til Martin Thorborg eller den udemærkede kundeservice, eller naturligvis anmeldt tingene som man bør.

Og så lige en lille historie fra CBS. Da jeg læste HD der, der var jeg til tider ved at kede min røv i laser over den uvidenhed mange af de unge har og deres manglende evne til at forstå sammenhænge forretningsmæssigt, hvilket var naturligt grundet deres manglende erfaring, men efterhånden fandt jeg statistik mere interessant end gruppearbejde med uerfarne.

Så en cand. merc, cand. oceon eller HA uddannet uden erfaring, er ligeså så meget til nytte som en kaffemaskine uden bønner.

This was my 5 cents.

Køb ren argan olie her

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Side 11 ud af 12 (111 indlæg)