Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Perfume/Kosmetik mærkevarer

Side 10 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50:

Du har ganske ret i at man får problemer, hvis man sælger kopivarer, men dette er ikke tilfældet med vores produkter. Vores leverandør omsætter for en halv milliard om året. Dette ville næppe kunne lade sig gøre med kopivarer.

Hej,

Bare fordi jeres leverandører omsætter for en halv milliard om året, så er det da ikke sikker produkterne er ægte? - Jeg vil ihvertfald hurtigt kunne finde nogen som omsætter for en hel milliard om året, men hvor alle varer er kopivarer.  Så den holder desværre ikke.

Med hensyn til om produkterne er ægte eller ej, så kan jeg jo ikke udtale mig - Men når du har en fuldstændig anonym profil, og forsøger og sælge en masse mærkevarer produkter, så virker det underligt.

Jeg har været i branchen en del år, og samarbejder med nogen af de førende på markedet, så pas på med og love pris garanti - Det bliver hurtigt meget, meget dyrt for dig! ;-).

Hvad følger der med af papire? - Kan varene afhentes i danmark?


Jeg håber ikke du ser alt for kritisk på mine spørgsmål, det kan jo værre du er god nok.

Til alle jer andre, så pas på, det bliver altså hurtigt en meget dyr fornøjelse, hvis produkterne ikke er ægte, eller for den sags skyld godkendt til salg i danmark.!

Handel med varepartier via Trademen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Du må forresten gerne smide mig en PB her på amino, jeg vil egentlig gerne se dine produkter. Så kan vi ihvertfald hurtigt få afklaret om det er ægte eller uægte varer.

 

Smid en pb

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Det er derfor man laver en kontrakt med indhold i en bankgaranti hvor pengene står på en handelskonto hvor pengene ikke bliver overført fra banken før levering er fundet sted men heller ikke kan trækkes tilbage hvis man får levering.
Jo det kan godt lade sig gøre og jeg ville ALDIG betale fulde beløb for noget jeg ikke har modtaget.

Ja lav du endelig sådan nogle transaktioner, når der er tale om små beløb... Så sørger du 100% for, at du aldrig får konkurrence dygtige priser, og det hele drukner i papirarbejde og gebyre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Ronni Larsen:

Det er derfor man laver en kontrakt med indhold i en bankgaranti hvor pengene står på en handelskonto hvor pengene ikke bliver overført fra banken før levering er fundet sted men heller ikke kan trækkes tilbage hvis man får levering.
Jo det kan godt lade sig gøre og jeg ville ALDIG betale fulde beløb for noget jeg ikke har modtaget.

 

Ja lav du endelig sådan nogle transaktioner, når der er tale om små beløb... Så sørger du 100% for, at du aldrig får konkurrence dygtige priser, og det hele drukner i papirarbejde og gebyre...

Det er sjovt som folk tror de ved mere om tingene, end dig fashion-seller Smile

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

RBN:

Det er sjovt som folk tror de ved mere om tingene, end dig fashion-seller Smile

Synes bare det er komisk, at man vil gøre det hele så svært, når det er mængder på 10-20-30 stk, som sælger har gjort i... Det er jo ik ordre til flere hundrede tusinde eller millioner, men nærmere 3-5.000 kr.
Og det vil man lave alt det bøvl for :S

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

RBN:

Det er sjovt som folk tror de ved mere om tingene, end dig fashion-seller Smile

 

Synes bare det er komisk, at man vil gøre det hele så svært, når det er mængder på 10-20-30 stk, som sælger har gjort i... Det er jo ik ordre til flere hundrede tusinde eller millioner, men nærmere 3-5.000 kr.
Og det vil man lave alt det bøvl for :S

Helt enig!

Men det må folk jo selv om, jeg tror vi begge ved hvordan vi kører vores forretning - Så må folk jo selv om deres...

Forsat god dag! :-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kun én rigtig måde at drive forretning på og gøre gode handler.

At kaste penge efter noget uden en form for sikkerhed uanset beløbets størrelse er da helt hul i hovedet.
Det er tydeligt at der er "uerfarne" iværksættere her som vil fremstå bedre vidende.
Jeg tror de fleste vil give mig ret i at man altid skal minimere sin risiko i en handel bedst mulig.

Jeg mener hvem siger i får leveret og at der findes nogen produkter?

Vil man undgå faldgrupper skal man benytte sig at de muligheder der er.
Om det er 5.000 kr. eller 10 kr. så er det jo en risiko man løber og i min verden løber man ikke sådan en risiko når det ikke er nødvendigt.
Dem som har en holdning om at det betyder ikke det vilde hvad beløb man betaler, da det jo er små beløb har ikke forretningssans efter min mening.

Også lige en ting mere.
De store aktører indenfor import  i EU tager IKKE betaling forud fra deres kunder og her fungerer det sådan at man indbetaler depot så begge parter er sikker på pengestømmen (at kunde kan betale og leverandør kan levere).
De virksomheder som skal have betaling for hele beløb skal man holde sig fra.
De er enten for små eller for dyre og risikoen er der efter.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Der er kun én rigtig måde at drive forretning på og gøre gode handler.

At kaste penge efter noget uden en form for sikkerhed uanset beløbets størrelse er da helt hul i hovedet.
Det er tydeligt at der er "uerfarne" iværksættere her som vil fremstå bedre vidende.
Jeg tror de fleste vil give mig ret i at man altid skal minimere sin risiko i en handel bedst mulig.

Jeg mener hvem siger i får leveret og at der findes nogen produkter?

Vil man undgå faldgrupper skal man benytte sig at de muligheder der er.
Om det er 5.000 kr. eller 10 kr. så er det jo en risiko man løber og i min verden løber man ikke sådan en risiko når det ikke er nødvendigt.
Dem som har en holdning om at det betyder ikke det vilde hvad beløb man betaler, da det jo er små beløb har ikke forretningssans efter min mening.

Også lige en ting mere.
De store aktører indenfor import  i EU tager IKKE betaling forud fra deres kunder og her fungerer det sådan at man indbetaler depot så begge parter er sikker på pengestømmen (at kunde kan betale og leverandør kan levere).
De virksomheder som skal have betaling for hele beløb skal man holde sig fra.
De er enten for små eller for dyre og risikoen er der efter.

Hej Ronni,

Jeg ved ikke om mine svar har være misvisendes, det håber jeg ikke, men det kan godt ske ...

Det jeg gik ind i debatten for, var for od advare mod ægtheden af disse produkter, og også det jeg har kommenteret på.

Nu er det heldigvis sådan at jeg har et hav af leverandører, og dem har jeg igennem mange år bygget et tillidsbånd op med. Så jeg kunne ALDRIG drømme om og købe af en person, som trådstarter her, der er så mange røde lamper der blinker.

Jeg vil give dig ret i at det er dumt og betale beløbet forud, men disse mindre virksomheder kræver jo normalt forudbetaling.

Lad os nu ikke starte en diskussion omkring dette, lad trådstarter have hans tråd for sig selv - Så han kan få solgt nogen mærkevarer Big Smile

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Der er kun én rigtig måde at drive forretning på og gøre gode handler.

At kaste penge efter noget uden en form for sikkerhed uanset beløbets størrelse er da helt hul i hovedet.
Det er tydeligt at der er "uerfarne" iværksættere her som vil fremstå bedre vidende.
Jeg tror de fleste vil give mig ret i at man altid skal minimere sin risiko i en handel bedst mulig.

Jeg mener hvem siger i får leveret og at der findes nogen produkter?

Jamen tak :)
Så synes jeg du skal spørge herinde, hvem der altid hjælper iværksættere, når det især gælder import af mærkevarer, og især tøj, parfumer og accessories.
Men fair nok, bare kald mig uerfaren, jeg overlever du store helt! ;D

Ronni Larsen:

Vil man undgå faldgrupper skal man benytte sig at de muligheder der er.
Om det er 5.000 kr. eller 10 kr. så er det jo en risiko man løber og i min verden løber man ikke sådan en risiko når det ikke er nødvendigt.
Dem som har en holdning om at det betyder ikke det vilde hvad beløb man betaler, da det jo er små beløb har ikke forretningssans efter min mening.

Ja for det er nemlig bedre at bruge flere tusinde kroner på en L/C, end det er at lave et testkøb på f.eks 20 stk.
I see your point OR NOT!

Ronni Larsen:

Også lige en ting mere.
De store aktører indenfor import  i EU tager IKKE betaling forud fra deres kunder og her fungerer det sådan at man indbetaler depot så begge parter er sikker på pengestømmen (at kunde kan betale og leverandør kan levere).
De virksomheder som skal have betaling for hele beløb skal man holde sig fra.
De er enten for små eller for dyre og risikoen er der efter.

Okay nu tror jeg lige du skal slappe en smule af med dine vilde og udokumenterede udsagn.
De 4 største parfume grossister i Europa sender intet uden betaling. Om det er cool cash, upfront via bankoverførsel, L/C, Bankgaranti osv.
Og du bliver utrolig upræcis og useriøs, når du smider om dig med info, som bare ik holder in the real world.
Men du er jo den erfarne, som ved alt, og vi andre er bare de uerfarne tosser... Så måske læserne alligevel skulle lytte til dig, og lede i al evigtig efter disse leverandører, som ik findes ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Ronni Larsen:

Der er kun én rigtig måde at drive forretning på og gøre gode handler.

At kaste penge efter noget uden en form for sikkerhed uanset beløbets størrelse er da helt hul i hovedet.
Det er tydeligt at der er "uerfarne" iværksættere her som vil fremstå bedre vidende.
Jeg tror de fleste vil give mig ret i at man altid skal minimere sin risiko i en handel bedst mulig.

Jeg mener hvem siger i får leveret og at der findes nogen produkter?

 

Jamen tak :)
Så synes jeg du skal spørge herinde, hvem der altid hjælper iværksættere, når det især gælder import af mærkevarer, og især tøj, parfumer og accessories.
Men fair nok, bare kald mig uerfaren, jeg overlever du store helt! ;D

 

Ronni Larsen:

Vil man undgå faldgrupper skal man benytte sig at de muligheder der er.
Om det er 5.000 kr. eller 10 kr. så er det jo en risiko man løber og i min verden løber man ikke sådan en risiko når det ikke er nødvendigt.
Dem som har en holdning om at det betyder ikke det vilde hvad beløb man betaler, da det jo er små beløb har ikke forretningssans efter min mening.

Ja for det er nemlig bedre at bruge flere tusinde kroner på en L/C, end det er at lave et testkøb på f.eks 20 stk.
I see your point OR NOT!

 

Ronni Larsen:

Også lige en ting mere.
De store aktører indenfor import  i EU tager IKKE betaling forud fra deres kunder og her fungerer det sådan at man indbetaler depot så begge parter er sikker på pengestømmen (at kunde kan betale og leverandør kan levere).
De virksomheder som skal have betaling for hele beløb skal man holde sig fra.
De er enten for små eller for dyre og risikoen er der efter.

 

Okay nu tror jeg lige du skal slappe en smule af med dine vilde og udokumenterede udsagn.
De 4 største parfume grossister i Europa sender intet uden betaling. Om det er cool cash, upfront via bankoverførsel, L/C, Bankgaranti osv.
Og du bliver utrolig upræcis og useriøs, når du smider om dig med info, som bare ik holder in the real world.
Men du er jo den erfarne, som ved alt, og vi andre er bare de uerfarne tosser... Så måske læserne alligevel skulle lytte til dig, og lede i al evigtig efter disse leverandører, som ik findes ;D

Yes

.. Vi må hellere trække os tilbage, vi kan intet...

Handel med varepartier via Trademen

Side 10 ud af 12 (111 indlæg)