Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelsesret i banken.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

Jeg står i den lidt ærgeligt situation, at jeg føler mig snydt af min bank - har oprettet en erhvervskonto, med en årspris på 2.500 kr., noget jeg kunne få gratis hos andre banker.

Har jeg nogen form for fortrydelsesret, eller er jeg 'fanget'?
Det er under 7 dage siden jeg lavede det, men banken har lukket i dag, så kan ikke kontakte dem.

Håber i kan hjælpe!!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har indgået aftalen og pengene er trukket vil jeg mene bordet fanger. Det er dog altid til forhandling, men som hovedregel er indgåede aftaler, med undtagelse af ex nethandler, uden fortrydelsesret.

Prøv dog at tale med dem mandag
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Pengene er endnu ikke trukket, men papiret underskrevet.

Har modtaget mit nem id til erhverv i dag, men så heller ikke mere, håber Selcfølgrlig på det kan lukkes ned (imod en eventuel betaling for de ting der er lavet indtil nu).

Det er bare frusterende at jeg har været i banken i 20 år, og de så ikke lige kan behandle en god kunde en smule bedre end det, men forretning er vel forretning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det var en privat konto var jeg slet ikke i tvivl om at fortrydelsesretten er gældende i 14 dage. Normalt gælder samme fortrydelsesret ikke business til business.

Tag fat i banken asap, hvis du virkelig fortryder din erhvervskonto.

Inden jeg opsiger den vil jeg lige tjekke nok engang om gebyret ikke giver nogle andre fordele. Sparet løbende gebyrer mv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)