Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i telefonbogen, og hvordan kommer mit firmanavn frem på krak og degulesider

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg søger på mit firmanavn på krak findes det ikke, trods at jeg har cvr nummer, kan det skyldes at systemet ikke er blevet opdateret endnu? 

Virksomheden blev oprettet i juli.

Når man søger på mit telefon nummer på krak kommer kun mit privat navn og min privat adresse frem, firma adressen er på min hjemme adresse. Det skal lige siges at jeg har skrevet mit nummer på www.virk.dk under firma oplysninger.

Kræver det at jeg ringer til mit teleselskab og gør dem opmærksom på at mit privatnummer også benyttes som firma nummer, men det ændre vel ikke på at mit firmanavn ikke findes på krak eller degulesider, desuden vil det også være rart at findes i telefonbøgerne.

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Krak og De gule sider får primært deres oplysninger fra teleselskaberne. Så det er de oplysninger du har registreret hos dit teleselskab der bliver givet videre. Og som du selv er inde på, er det hos dem du skal have ændret oplysningerne.

Når du gør det, skal du dog være opmærksom på en lille "sidegevinst". Når dit nummer er registreret som et erhvervsnummer, vil det vælte ind med opkald fra telesælgere der vil sælge dig alt fra rengøringsmidler til telefonabonnementer, "velgørenhed" og meget meget mere :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer nok i , men tag dig ikke meget af om kommer i der er efterhånden ingen der bruger degulesider.dk og krak.dk især set i forhold google og msn og yahoo er det ekstrem lidt du kan forvente af kunder ud ad det at komme i de sider sats på at søgeord optimere din side  og se kunderne komme ind på din hjemmeside

husk disse sider bliver nok mere brugt telefon sælger end det giver kunder så husk at reklame beskytte dig så du har tid til at koncentrer dig om din side at få måske 10 opkald om dagen af de telesælger et er deres produkt tit ikke giver noget men imens de ringer spærre de også for kunder kan ringe til dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.

Så må jeg prøve at gå den vej, hvordan vil det korrekte firmanavn komme frem?

Bruger de også oplysningerne fra mit cvr?

Det kræver vel på ingen måde at man opretter sig som bruger på degulesider og krak?

Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du helt ret i, men vil nu gøre alt der kan gøres :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)