Jeg vil nu mene at årsagen til Hedis succes (i hvert fald i KBH), nok snarere skal findes i at det er kendt som stedet at gå hen for at finde sig en sikker scoring ;-) Men det kræver selvfølgelig også et koncept der skaber rammerne. |
Kloge ting der bliver sagt i tråden !
Et par områder du skal have 100% styr inden du går igang er ihvertfald:
1: Hvem er dit publikum, og hvorfor, og hvad er deres købekraft
2: Hvad skal få kunderne til at forlade de barer de normalt kommer på, og vælge din istedet
3: Hvor og hvordan vil du markesføre ? De gode kunder kommer ikke af sig selv....
4: Hvor lang tid kan du køre med underskud+markedsføring på samme tid ?
Jeg tror du er inde på noget af det rigtige med dit koncept, hvad det lige skal være der er langtidsholdbart i gaden aner jeg ikke da jeg kun har besøgt stedet et par gange. Men afhængig af din pengetank har du formentligt kun 1 forsøg.
Du kan også nøjes med et solidt almindeligt koncept, og i stedet være rigtig dygtig til networking og markedsføring, og sikre dit klientel den vej. Karel van mander i kbh er et godt eksempel på dette :)
Held og lykke