Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til nyt diskotekskoncept

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hosse:

Lige i tiden er det jo meget inde med de forskellige bierbarer, og grunden til deres succes er jo nok fordi et sted som Heidi`s osv. hevender sig til stortset alle aldersgrupper.

Jeg vil nu mene at årsagen til Hedis succes (i hvert fald i KBH), nok snarere skal findes i at det er kendt som stedet at gå hen for at finde sig en sikker scoring ;-) Men det kræver selvfølgelig også et koncept der skaber rammerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kloge ting der bliver sagt i tråden !

Et par områder du skal have 100% styr inden du går igang er ihvertfald:

1: Hvem er dit publikum, og hvorfor, og hvad er deres købekraft

2: Hvad skal få kunderne til at forlade de barer de normalt kommer på, og vælge din istedet

3: Hvor og hvordan vil du markesføre ? De gode kunder kommer ikke af sig selv....

4: Hvor lang tid kan du køre med underskud+markedsføring på samme tid ?

Jeg tror du er inde på noget af det rigtige med dit koncept, hvad det lige skal være der er langtidsholdbart i gaden aner jeg ikke da jeg kun har besøgt stedet et par gange. Men afhængig af din pengetank har du formentligt kun 1 forsøg.

Du kan også nøjes med et solidt almindeligt koncept, og i stedet være rigtig dygtig til networking og markedsføring, og sikre dit klientel den vej. Karel van mander i kbh er et godt eksempel på dette  :)

Held og lykke 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)