Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man godt reklamere med sin facebook fan-side på Amino?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner , 

Jeg har et godt spørgsmål til jer. Jeg har set en del Amino'er der ''Reklamere'' med sin facebook fan-side, her på Amino. Også var det jeg tænkte straks, er det nu tilladt? Altså fordi det er jo en smart måde at få nogle likes, og man ''Hjælper'' jo andre iværksættere med at blive større, i hvert fald større på facebook. Men er det tilladt. Håber der er nogle der kender svar, på mit spørgsmål. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi ønsker ikke at se indlæg med dette formål i debatten.

Det har før været en mulighed i større fællestråde, men det er det ikke længere da det er alt for forstyrrende i nyhedsstrømmen.

Hvis du ønsker likes eller followers må du benytte dig af andre metoder :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickel Pedersen:

Vi ønsker ikke at se indlæg med dette formål i debatten.

Det har før været en mulighed i større fællestråde, men det er det ikke længere da det er alt for forstyrrende i nyheds strømmen.

Hvis du ønsker likes eller followers må du benytte dig af andre metoder :-)

Tak for dit svar. 

Jeg havde ikke selv i tankerne at bruge metoden, det var bare et spørgsmål ang. Om det var tilladt. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Selvfølgelig må man linke til sin Facebook Side ligesom man må linke til sin hjemmeside på Amino. Der hvor Amino moderatorne siger stop, er når folk beder om likes til gengæld for at like andre Aminoers sider. Disse tråde har nemlig kun skabt spam på Amino - samt en masse ubrugelige likes til diverse Facebook Sider.

Så ja, hvis der er en Amino, som mangler idéer til hvilket smykke konen skal have i bryllupsgave, så er det super relevant, hvis du smider et link til din Facebook Side, og fortæller at han kan få inspiration til smykker dér.

Håber du kan bruge mit svar ;) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)