Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

APP-partner - hjælp til udvikling og brainstorming...´?????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

jeg har en eller to idéer til et par app's, men søger én, som vil være med i projektet....evt. en, der kan udvikle det og sammen med mig vil udtænke det endelige koncept.....! Lad os snakke...mødes og udtænke en WINNER indenfor app's..... !

Kom frisk.... :-)

Anyone ????

TINA

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Brian

tusind tak, nu har jeg lige sendt en anmodning om deltagelse i gruppen, så afventer godkendelse og så kan jeg jo spørge mig omkring derinde...!

Tak for hjælpen.

PS: andre er selvf. stadig velkomne til at kontakte mig, hvis I har mod på at høre mere.

Mvh.

Tina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viksi

Det er altid en god idé at skrive dine kompetencer og hvad du kan tilbyde projektet. En idé er desværre 0 kr. værd uden den rette eksekvering. Det er de færreste programmører der vil arbejde gratis for en potentiel gevinst.

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hmmm du har nok ret, men det kunne jo være, at der var en derude, der rent faktisk var frisk nok på at gå med ind i et projekt.....just for the fun of it....OG en evt. gevinst.... ! Hvo intet vover, intet vinder, så var nødt til at forsøge mig og så må vi jo se, hvad der sker...!

Jeg havde i sinde at fortælle lidt nærmere om det til vedkommende, der evt. henvender sig........men vil ikke åbne hele gildet herinde i det off. rum... !

Jeg væbner mig med tålmodighed og ser om der kommer en potentiel interesseret......men tak for ordene......

Tina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)