Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd søges! Er det mit netværkskort?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Der er så mange skarpe hoveder herinde, så jeg tænkte en af jer (eller nok rigtig mange af jer i virkeligheden) har en bud på, hvad der er galt.

Det er så simpelt som dette: Min arbejdscomputer vil ikke være med på internettet mere. Der er intet sket med den, såvidt vides, den står stille og roligt på sin plads. Jeg har genstartet, installeret forfra og der er ikke noget der virker. Der er ikke noget galt med forbindelsen (jeg er nu logget på min private computer, som kører på samme forbindelse), men computeren vil simpelthen ikke gå på nettet.

Det er i øvrigt en bærbar computer, hvis det er nyttig info. Er der nogen forslag til hvad det skyldes og hvad jeg kan gøre, eller er det bare ud og købe en ny?

Med håb om svar fra en der besidder blot en smule mere teknisk snilde end mig på dette punkt.

Ann

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann,

Bruger du et netværkskabel eller trådløs forbindelse til computeren? Hvis det er trådløs forbindelse, bør du lige dobbelt-tjekke, at der ikke er slukket for netkortet. De fleste bærbare har enten en knap eller en taste-kombination, hvormed du kan slukke for det trådløse netkort.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet noget lignende, det eneste det krævede var bare at genstarte min router. Dette er nok ikke problemet her. Hvad er det du har slettet og installeret igen som du skriver, er det drivers eller hele computeren?

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet en løsning til problemet nu?

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann

Som Kenneth er inde på, er der ofte en lille knap på en af siderne på PC'en, og nogle har denne knap nede omkring hvor man lige skal skubbe låsen til side for at åbne skærmen, og da kommer man nogle gange til at skubbe knappen til side og derved slukker for netkortet, hvis altså det er det trådløse net man bruger.

enkelte routere har det desværre også med at smide forbindelsen ind imellem, og det kan løses ved at slukke for strømmen (hiv stikket ud af routeren vent 10 sek og sæt det i igen) og tænd igen. Derefter tænd da for dn PC igen. Det hjælper nogle gange.

Fra 7200
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann

1. Som nogle af de andre er inde på, kan det være en lille knap, hvor du aktivere og deaktivere for den trådløse tilstand.
2. Hvis ikke det er tilfældet, ville en tur til den lokale reperator være en mulighed. 
3. Du kan også, hvis du havde taget en sikkerhedskopi, selv formatere computeren. 

Under alle omstændigheder, ville det være helt ude i skoven, at investere i ny computer. 

Mvh. Jonas 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)