Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lære app udvikling?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er ung fyr som har med interessen at lære at udvikle app.
Hvad er mine muligheder her? hvem skal jeg tag fat i ? Hvad koster det? Håber på nogle svar.  

Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  B-Man Inc. Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lært en masse i de sidste 2-3 måneders tid.

Jeg startede på Lynda.com med to "Programming Fundamentals" kurser, hvor en hyggelig fætter "Simon Allardice" forklarer med video og eksempel filer hvordan og hvorledes tankegangen bag det hele er. 

Efter det er der andre kurser hvor man kan lære de basale ting ved udvikling af Mobile Apps til både Android (bruger Jave) og iOS (Objective-C).

Så er der en masse resourser på nettet, både hos Apple og Youtuve samt diverse forskellige hjemmeside via google.

og så derefter bar sørg for at komme igang med at bruge værktøjene og se at få lavet noget.

Jeg synes personligt iOS er mest interessant at arbejde på, og har allerede udviklet 3 apps på rimelig kort tid, og er igang med den fjerde.

Mvh

B-Man 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det svar! 

Men er det muligt at designe iOS app, selv om man er på en windows maskine? Eller skal man have Mac OS X?  

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

MortadaSarheed:
Men er det muligt at designe iOS app, selv om man er på en windows maskine? Eller skal man have Mac OS X?  

Mener at du SKAL have en Mac / iPad for at kunne programmere til iOS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal man ja..

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)