Idéen synes jeg virker god, men er behovet der?
Jeg må nu sige at det ikke er den store foskel kvitteringen gør. Rent praktisk kan du bare bede din
bank udskrive datanummeret for indkøbet via netbank, så får du alle oplysninger om hvem hvad og hvor du har købt - derefter går du ned i butikken og Vupti.
Det jeres produkt egentlig gør er jo bare at undgå denne "tur i banken", er det nok? For jeg går ud fra at det tager længere tid at tilmelde sig og finde alle butikkerne man handler i, på jeres
hjemmeside, end det gør at ringe til sin bank.
Ikke for at skyde jeres idé helt ned; De eneste tilfælde af reklamation sker ved køb af langvarige forbrugsgoder, det vil sige at det kun er en mini brøkdel af kvitteringerne kunderne reelt set har behov for at gemme. Resten er jo dagligvare og dem er der jo ingen grund til at gemme kvittering på, dér tjekker man bare sin Netbank, hvis man er i tvivl.
De få ting jeg lige er kommet op med her synes jeg i skulle tage til efterretning så i ved hvad i skal fortælle kunderne når de selv spørger ind til det hele.
Undskyld jeg er så hård ved idéen, men på den anden side så er det jo spild af tid og kræfter hvis det hele går ned.
Hilsen Michael