Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eKvittering søger testpiloter

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tilmeldt mig jeres nyhedsbrev.... men skal man ikke bekræfte denne tilmelding?
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels.

Du har sendt en forespørgsel på at blive koblet op som butik, hvis du gerne vil tilmeldes nyhedsbrevet, kan du gøre det som privat eller erhverv. Begge nyhedsbrev kræver blot en mail addresse, og skal ikke aktiveres.

Jeg kan evt. gøre det for dig, hvis du ønsker - skal blot vide hvilket nyhedsbrev du ønsker ?

eKvittering
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Mads - Det er normalt god tone at man skal aktivere sin tilmelding til et nyhedsbrev. Ellers kan jeg jo bare begynde at tilmelde en masse jeg kender (og ikke kender) ;)

 

Især når I starter på noget hvor folk er meget bevidste om sikkerheden så bør I gå forrest og holde jer til de retningslinier der er stukket ud ;)

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har fuldstændig ret - vi får det rettet.
eKvittering
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi mangler stadig testpiloter, så kig forbi http://www.ekvittering.dk/kunde.aspx og tilmeld dig...
eKvittering
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg troede ikke forbrugerstyrelsen ville godkende sådan en løsning.. syntes jeg hørte noget for et par år siden om det..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, det ville være godt med en standard for udveksling af de data på området. E-boks har ca. 1 million brugere og de vil nok ikke synes om at skulle tjekke to elektroniske postkasser.

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hvad er det som forbrugerstyrelsen ikke skulle godekende ved sådan en løsning??

 

 

 


Dato: 05-07-2007 22:59:35 Forfatter: hjensen Jeg troede ikke forbrugerstyrelsen ville godkende sådan en løsning.. syntes jeg hørte noget for et par år siden om det..





eKvittering
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Mads

forhørte mig på et tidspunkt ( ca 1 år siden) om det var muligt for en butik i forbindelse med en dankort transaktion, at videresende kvitteringen til ens pc, og så vha. noget sofware, skulle man så kunne registrere hvad man havde købt.

 

Der fik jeg noget at vide med, at butikken ikke måtte registrere hvad enkeltpersoner købte, nok af hensyn til forbruger lovgivningen og beskyttelse af personoplysninger..

 

Men det kan godt være at det her er en anden sag jo....

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår ikke helt fidusen - jeg kan jo bare klikke ind på min netbank og se alle de betalinger, som jeg har gjort med mit dankort?..

Måske jeg spørger dumt? :)

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)