Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP Please - opstart af coaching-firma :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Federiksværk
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Amdal Life Coaching - svaret findes i dig Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt at dette skulle være forummet fyldt af hjælpsomme mennesker - så nu prøver jeg. Jeg er uddannet life og buisness coach og ønsker at starte op som selvstændig - dog som bi erhverv til at starte med. Hvordan gør jeg det nemmest for mig selv så det ikke bliver ved drømmen? Her tænker jeg især på hvordan jeg helt konkret opretter et firma. Hvis jeg til at starte med holder mig under de 50.000 hvad skal jeg så nødvendigvis gøre for at komme igang? Oprette et cvr.nr? Oprette en bankkonto? Og hvordan får man betalt skat af et beløb man ikke kender - ved jo ikke hvor mange klienter jeg vil få? Hvis nogen vil hjælpe eventuelt med nogle helt konkrete tiltag vil jeg gerne coache gratis til gengæld - noget for noget, hvis nogen har lyst.

Vh Malene

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Velkommen til - her er masser af hjælpsomme mennesker, som du selv skriver. Jeg har lige rettet din overskrift, så den siger noget om, hvad du vil have hjælp til.

Jeg arbejder kun med regnskab for virksomheder med en større omsætning end kr. 50.000,-, så jeg vil ikke give dig et svar, da det muligvis ikke vil være helt korrekt. Gå evt. ind på startvækst.dk. Starkvækst giver dig svar på en masse spørgsmål i opstartsfasen.

Held og lykke.

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene,

Alle dine spørgsmål er der svaret på 1000 gange her på Amino. Tag dem en for en og brug søgefunktionen.

Ellers tror jeg faktisk du får lige så god hjælp til de første opstartsspørgsmål hvis du benytter din lokale erhvervsservice.

Jeg kan se du bor omkring Frederiksværk så henvend dig til dem bag nedenstående link

http://www.halsnaes.dk/erhverv/erhvervsservice

God vind :-)

/Steffen

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene,

det er selvfølgelig vigtigt at få det tekniske på plads (CVR, bank etc.), men det skal ikke holde dig tilbage fra bare at gå igang med at udbyde din service. Det er nemt at tabe pusten, når man bliver fanget i diverse administrative opgaver, så kast dig ud i det og finpuds dit produkt as you go along

Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Se på goforward.dk. der kan du også få gratis sparring.

Venlig hilsen

Erik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)