Køb et Amino Sponsorlink
Hej.
Har startet en virksomhed og skal have lavet en hjemmeside. Har tænkt mig at bruge mono.net, da det ser nemt og hurtigt ud.
Er der nogle der kender denne løsning, og er der lige så gode muligheder for SEO, som hvis man bygger en hjemme side op fra start, ved mono bruger man jo skabeloner, designs lavet på forhånd?
Er lidt grøn på det her område, men er ved at læse en bog om seo.
MVH Jacob .
Du vil givetvis løbe ind i en masse problemer med mono.net, både mht. SEO og andet, som du kan undgå ved at vælge WordPress.
Hvad er bedre end en flot hjemmeside? En hjemmeside, der skaber kunder.
Jeg gør det, der virker. Ikke det, man "bør" gøre.
Mange tak (; er wordpress nemt at bruge til en hjemmeside der skal have shop?
Og er det ligemeget om min host er dansk eller udenlandsk?
MHT SEO self
Ja WordPress er enormt nemt for de fleste.
Kanaloa: Og er det ligemeget om min host er dansk eller udenlandsk?
Det bedste du kan gøre er at tænke på dine brugere også i forhold til SEO, er de bosat i DK, vil det givetvis også være bedst at du er hostet i DK, er de bosat i et andet land er det bedst at hoste der. Grunden er meget simpel, hastighed og dermed højere brugervenlighed. Hoster du fx et site i USA et sted, og dine besøgende hovedsageligt er fra DK, vil dine brugere opleve en op imod 3-6 sekunder langsommere hjemmeside (3-6 sekunder længere loadtid) end hvis sitet var hostet i DK.
MVH Kim
Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dkHastighedsoptimering af hjemmesiderHvilket caching plugin er bedst?Wordpress hastighed og performance→ → → Få søgemaskineoptimering her
Tak for hjælpen (: Har kikket lidt på prestashop, synes det ser vildt nemt ud med hensyn til shoppen.
Kan dog ikke finde ud af op man kan tilføje flere sider til shoppen, altså fx en "om" side, nogle der ved noget om dette?
Og lige en til: Nogen der kan anbefale et shop plugin hvis jeg bruger wordpress? :D
Kanaloa: Og lige en til: Nogen der kan anbefale et shop plugin hvis jeg bruger wordpress? :D
Jeg kan klart anbefale Mono.net! Systemet er super let at bruge og opdateres løbende med nye funktionaliteter... Mht. SEO, så fungerer det lige så godt som WordPress efter min mening.
"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"