Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtagelse af populært domæne?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

På Netnationen.dk står det som udløbet og hos DK-Hostmaster´s venteliste, er der 0 på venteliste

 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ikke nogen firmaer der ejer nogen domæner alle dk domæner er ejet af den danske stat og derefter udlejet, derfor er det også ulovligt at sælge domænerne og hvis en gerne vil sælge et domæne for f.eks 1.000 vel og mærke et domæne som ikke er brugt til noget kan man klage og få det tildelt. 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim S:
http://netnationen.dk/takeoffer.dk/ viser at domænet er aktivt og har været det et stykke tid.

Jo jo, men under "Registrering" står det til at skulle fornyes. Bliver det ikke det, ender det vel som suspenderet og til sidst slettet.

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle ikke undre mig om de kunne. Men håber da de ikke kan, da det vil få folk til at passe noget bedre på deres domæner.

Men kan de så syntes jeg godt nok det er noget fis, at de bare kan lade det udløbe og så kræve det tilbage på et senere tidspunkt.

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt overtage domænet uden at du bryder nogle regler. at du overtager domænet ved at stå på ventelist er firmaets egen fejl at de ikke har fornyet det. Det er firmaet der selv skal holde øje med udløbningsdato og hvis det udløber er det firmaets egen fejl og du kan ikke hæftes for det.

Dog vil jeg lige tilføre her at hvis man køber et domæne i den tro at det har en optimeringsværdi i forhold til link og PR så finder du hurtigt ud af at du mister den værdi også selv om domæne navnet ikke når at miste sin værdi inden du får lagt en ny side op.

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Frederiksen:

Det er firmaet der selv skal holde øje med udløbningsdato og hvis det udløber er det firmaets egen fejl og du kan ikke hæftes for det.

Hej Lasse,

Prøv at læse sagen omkring topauktion (i mit link ovenfor).

 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@Allan

Jeg tror roligt du kan regne med at det er Netnationens oplysninger som ikke er opdaterede. Hvis fornyelse skulle være sket 30/6, og de ikke havde fornyet domænet, så var det blevet deaktiveret nu. Deres hjemmeside kører jo bedste velgående, og på dk-hostamster.dk fremgår domænet som værende aktivt. Havde de ikke betalt havde det haft status deaktiveret.

Du skal ikke sætte SÅ meget lid til Netnationens oplysninger. De er gode som rettesnor, men der er tonsvis af fejl og ikke opdaterede data hos dem.

 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo bare lynhurtigt installere WP og skrive noget random tekst osv og sælge pisset som en hjemmside :) ?


Det kan staten skam ikke sige du ikke må jo? (har da set mange sælge hjemmesider

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)