Køb et Amino Sponsorlink
Hej.
Er der nogle der ved hvor jeg kan se om det er tilladt at købe et domænenavn som evt. telia-tilbud.dk, call-me-mobilselskab.dk og sådan ?
bare så man ikke bevæger sig ud på ulovlig grund :)
Mangler du en boligvurdering?
Jeg ville passe meget på hvis jeg var dig :) Jeg har brandt nallerne på den konto, slap for den helt store tur hvis jeg kunne have siden nede på under 10 min :)
Men kommer også an på hvordan du gør det, ligger dit design (lige som mit) for meget op af deres, så er det helt klart no go. Men er der ingen sammenligning mellem de to siders tekst eller design kan de i nogen tilfælde gå :)
Det er det ikke, og der er ingen grund til at forsøge.
Besøg min blog: CasperBlom.dk
De store drenge vil hurtigt komme efter dig, så brug hellere dine ressourcer på andre projekter :-)
DER ARBEJDES PÅ NYT KONCEPT!
kiggede nemlig på affiliaten "tellio" og søge eftet tellio. Der kunne jeg se en hjemmeside der hed tellio-anmeldelse.dk . Tænkte derfor om det var en affilateside eller ej :)
Der blev spurgt om det samme på Google Plus i går. Følg linket og se svaret - som de andre nævner det, er det en skidt og alt andet end langtidsholdbar tilgang. :-)
Følg mig på Google Plus og få updates om SEO og affiliate marketing: +Halfdan Timm! :-)
Mine to vigtigste affiliate-sites:
Linket fører ikke ind til den pågældende debat :) ?
Nej, den er vidst delt "begrænset", så jeg kunne ikke linke direkte til det. Er det ikke muligt at se indlægget i den pågældenes strøm nevertheless?
Det var egentlig ikke meningen, der er ikke noget hemmeligt i det. Jeg kan dog ikke finde ud af at ændre på delingen nu...nogen der kan det?
Men ellers er tråden følgende:
-------
og så selve spørgsmålet :-)
----
Som jura eksperten håber jeg du kan hjælpe.Må jeg lave en affiliatehjemmeside på www.kiapicanto.dk (den er ledig) eller kan jeg komme i klemme økonomisk?Kan de komme og sige at jeg har tjent penge på deres navn, og derfor skal have en bøde?
--