Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenskrevet resume - Kan man lave det selv?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min partner og jeg er ved at oprette en firmakonto til vores I/S virksomhed. Banken kræver et sammenskrevet resume, hvilket vi ikke har fået tilsendt. Jeg har været lidt inde og research på det og har fundet frem til CVR data priser hvor et sammenskrevet resume koster 300 kr. at få tilsendt.

Derfor vil jeg høre om det var muligt at lave det selv? 

Mvh

Mads 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hallo, Mads.

Smid de 300 kr. i en fart og få det lavet rigtigt i første omgang. Banken gider ikke noget uprofessionelt.

Brug den tid du sparer på at arbejde for en kunde - så kan du formentlig fakturere det dobbelte.

Venlig hilsen

Hans

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig enig med Hans - brug din tid fornuftigt, på de ting som du er god til og betal dig fra resten - specielt når det gælder ting til banken/ investore osv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke et sammenskrevet resumé til I/S. Du kan få et registreringsbevis hos SKAT.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans og Stefan, 

Vi vil hellere stå for det hele selv, så man til næste gang selv kan stå for det, eller hjælpe andre.

Tonny,

Banken sagde at de skulle have et sammenskrevet resume, hvilket jeg også synes lød forkert, men jeg prøver lige at ringe til dem imorgen igen.

Tak for svar.  

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Hans og Stefan, 

Vi vil hellere stå for det hele selv, så man til næste gang selv kan stå for det, eller hjælpe andre.

Tonny,

Banken sagde at de skulle have et sammenskrevet resume, hvilket jeg også synes lød forkert, men jeg prøver lige at ringe til dem imorgen igen.

Tak for svar.  

Jep, nok en god idé, men de er selvfølgelig også kun en bankWink

Tonny

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Brug hans og Stefan`s råd, betal de 300.- de koster !

De interessenter, der beder dig om et sammenskrevet resume af din virksomhed, vil have det fra E&S, i den form som de laver det sammenskrevne resume i, og ikke noget du selv har bakset sammen. Når det kommer fra E&S så er det et valid dokument for interesenterne.

Du vil kunne bruge dette sammenskrevne dokument i et stykke tid, til f.eks en webshop indløsningsaftale, til leverandører etc. Skal du bruge et sammenskreven resume igen om 2 år, så er det at betale ved kasse 1 igen, du KAN ikke selv lave det.

Om der så kan fåes et sammenskreven resume til et I/S skal jeg ikke kloge mig i.

Mvh. Allan Ahm Sørensen

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)