Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 1 ud af 57 (563 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 23 person

Gæve internetmarketers og andre gode mennesker på Amino:

I want to play a game!

Sidste december startede jeg med 3 andre venner en konkurrence om først at skabe et website, der tjente 5.000kr i passiv indtægt om måneden. Dén vandt Dennis Drejer. Nu gentager vi successen med hvad der nu hedder Affiliate DM 2012, selvom præmisserne er ændret en smule fra sidste gang. Jeg tillader mig at springe direkte til konkurrencens koncept:

  • Danske affiliate marketing- og Adsense-gutter køber et nyt domæne
  • De tjener penge på affiliate-links eller Google Adsense
  • Vinderen er den, der fra eget site først har tjent 50.000kr i overskud
I modsætning til sidste gang er det denne gang helt i orden at købe fx tekst og linkbuilding, så længe, man fratrækker det i regnskabet. Målet er at have 50.000kr i overskud og ikke omsætning.
Ligesom sidste gang vil deltagerne ved begyndelsen af hver måned mere eller mindre i dybden rapportere, hvad de har lavet, og hvor meget de har tjent på deres konkurrencedeltagere. Det er dette, vi meget håber I andre har lyst til at følge med i - det gør også konkurrencen meget sjovere for os. Og forhåbentligt kan I blive inspirerede eller motiverede til selv at komme i gang med at tjene penge på nettet.

Konkurrencen og stillingen kan følges på AffiliateDM.dk.

Her vil jeg sørge for at holde deltagerlisten og stillingen opdateret månedligt. Vi har nogle meget spændende deltagere at tilbyde i denne konkurrence. Eksempler herpå er blandt andre vinderen af konkurrence nummer 1: Dennis Drejer, Emil Blücher, Erik Hamre, Andreas Linde, Lars Bo Thomsen, Kristoffer Føns og duoen Lars Rasmussen og Anders Saugstrup. Du kan se deres deltagende websites og en smule om alle deltagerne på AffiliateDM.dk.

Jeg har med førnævnte Lars Bo Thomsen lavet en hurtig video om konkurrencens koncept:

Har du lyst til at være med? Så skal du være velkommen til at sende mig en PM her på Amino eller en mail. Adgangskravene er nævnt i videoen. De går mere eller mindre ud på, at du rent faktisk skal ville det og ikke blot er interesseret i at suge viden på vores Facebook-gruppe, der i hvert fald i sidste omgang bød på mere end et enkelt SEO-guldkorn.

Jeg vil ikke bruge mere af jeres tid. Hop ind på AffiliateDM.dk og læs mit blogindlæg på Halfdantimm.dk om min egen deltager - Jeg har skrevet mit bud på en top-3 nederst, og du er velkommen til i en kommentar at komme med dit eget bud.

Jeg byder jer alle sammen en god kamp og håber, I kan få lidt ud af at følge med på sidelinjen til konkurrencen. Eller måske endda deltage selv.

It's on!

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud :) Deltager ikke selv, men følger gerne med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne deltage med en Facebook applikation.

Applikationen går som sagt igennem mit website, og indholdet ligger på mit website,

indholdet er dog koblet til facebook, således at man kommer ind på mine apps gennem facebook.

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Alor - Erotik Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med projektet :-)!

Er du på udkig efter dildoer på nettet? Besøg Alor.dk og få en oversigt over nogle af de flotteste og bedste sexartikler i Danmark.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Timm

Jeg er imponeret :) Gid jeg havde tiden, men vil da følge konkurrencen tæt :)

Trafik fra Bing? Der grinte jeg lidt :)

God vind til alle.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg glæder mig rigtig meget til at følge mine konkurrenter tæt. Det er eddermame en stak kompetente deltagere, der er samlet i denne omgang. Ikke desto mindre har jeg tiltro til Dansk-Catering.dk Cool

Good luck, guys. 

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende. Jeg følger med og ønsker jer en god vind i projekterne. ;)

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I gør det sgu rigtig godt på video Halfdan og Lars! I har en god kemi og det skinner igennem på skærmen - fedt!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg er også en af de ydmyge deltagere, der selvfølgelig går efter sejren.

Her er en lille intro til konkurrencen fra min vinkel, og mit site om indboforsikring studerende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger da også helt sikkert med, fra sidelinien dog. :)

Side 1 ud af 57 (563 indlæg)