Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

marked for evt virksomhed?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kresten.

det er i nordjylland. men jeg tror ikke jeg vil begrænse mig her oppe. jeg har tidligere rejst en del. kunne det tænkes at, jeg kunne få en mail til din ven? så kan jeg evt skrive ham en mail. det kunne jo være han havde et par fif, nu hvor der ikke er chance for, at det er hans marked jeg stjæler =)

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det mikkel. er der noget læsestof du kan anbefale, analyse for dummies eller noget i den stil =)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
1 Kik dig omkring har folks tage brug for en kærlig hånd?

2 Hvordan ser dine konkurrenters økonomi ud, er der mange konkurser?
Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu beskæftiger jeg mig med den slags til daglig, så det er slevfølgelig meget nem for mig at slynge ud. Altså hvis det skal være godt er du nok nød til at hyre en konsulent. MEN når man er iværksætter eller opstarter er pengene som regel ikke så store, så det er bare med at lære mens man prøver at gøre det - learning by doing.

Hvis du går ind på Ivaekst.dk er der rigtig mange gode ting at læse på - og for at arbejde lidt med en konkurrentanalyse kan du gå herind og følge den guide: http://ivaekst.dk/vaekst/0/6/2/0/konkurrentanalyse--redskab-til-markedsfoering

God fornøjelse.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)