Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

marked for evt virksomhed?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan, eller hvem skal man have fat i, for at finde ud af, om der er marked for en evt. virksomhed. eller om markedet allerede er mættet ?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. selv lave en markedsundersøgelse ellers kan du fyre en del penge af på en udviklingskonsulent som kan gøre arbejdet for dig.

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

er der noget god litteratur om markedsundersøgelse? da jeg intet aner om det, hvis jeg selv skal gøre det.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på fortagenet, er det b2c er der en måde, er det b2b er det en anden metode :)
Så vi skal vide lidt mere om ideen/virksomheden for at kunne sige det :)

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

okay.

sagen er, at jeg gerne vil starte en virksomhed, hvor jeg kan bruge min tømrer uddannelse. dog er det ikke planen, at det skal være en tømrer virksomhed. men nærmere en form for tagservice. jeg håber det så kan lade sig gøre, at evt. starte en virksomhed, hvor jeg renser og maler tage. og samtidig besigtiger tage og evt. yder former for service, både reperation, og almindelig vedligehold. men mit store fokus bliver nok at rense og male tage. jeg ved bare ikke om der i forvejen er nok om markedet. 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan. Du skal nok have gang i en markedsanalyse, men det kan godt blive omfattende at kaste sig ud i.

Det første du skal prøve at kigge på er dine konkurrenter, hvor mange er der i dit område? kender du nogen der har gjort brug af dem tidligere? måske kan du læse dig til noget på nettet osv. du skal finde ud af hvor dine konkurrenter står, for at få en fornemmelse af hvordan du skal gribe det an.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

okay. jeg må igang med research. hvis man giver sig i kast med en markedsanalyse, hvad form for svar, får man? er det bare, om der er marked for noget eller ej? eller er svaret, som man får ud af det, ikke så enkelt?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

En markedsanalyse vil blandt andet kunne give dig svar på om der er et marked, hvor stort behov der er, hvilke kunder du skal prøve at få fat på - og måske også lidt om hvordan du kan få fat på dem, altså hvilken måde du skal reklamere på osv... 

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Malgodt.dk Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alan.
Hvor henne i landet er det? Jeg har en ven som driver en tagrens og mal firma på Fyn og der er rigeligt at lave. Så jeg tror ikke at du skal være bange for at der ikke er arbejde til det.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)