Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indkøb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg påtænker lige for tiden at starte en webshop med en kammerat, det er endnu uvist hvilket produkt(er) vi gerne vil udbyde. Vi er begge 18 år og har lige igangsat vores 3. år på handelsskolen. Det er første gang vi skal prøve at stable noget på benene selv, og har derfor brug for jeres ekspertise.

Jeg har i den anledning et spørgsmål, som jeg håber I kan besvare på bedst mulige måde:

1. Når nu vi engang finder ud af hvilket sortiment vi gerne vil have, og skal til at finde en leverandør, så vil vi gerne i besiddelse af originale produkter. Lad os antage, at vi gerne vil sælge iPad fra Apple - Hvordan finder vi så de mest favorable priser? Skal vi kontakte producenten, en grossist eller noget helt tredje?

Evt. Ekstra spørgsmål: Er der nogle som har en idé til hvilke produkter vi kunne sælge? her tænker jeg på hvilken branche der ikke har så mange udbydere?

På forhånd tusind tak for svarene og jeres tid. :D
Mvh. Martin Jensen

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogen som har en idé om dette eller et bud? Det kunne være en RIGTIG stor hjælp.

 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen.

Når I har fundet ud af hvilke produkter I vil sælge, er det vel bare om at få lavet en rigtig god aftale med en leverandør. Som reel hoved-distributøren.

Hvad I vil sælge ved jeg ikke. Men hvad har I forstand på og hvad brænder I for?
I kunne evt. lave en markedsundersøgelse omkring konkurrencen på produktet.

Men husk, at I kan sælge alt hvis I brænder nok for produktet.
Selv vand kan sælges i Danmark.

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar. Vi vil prøve at sætte os ned og kigge lidt på det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)