Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det gøres uden en krone på lommen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner!

Jeg har set Martin's video indslag om, at vi kvinder skal ha et spark i røven og tro mere på os selv. Han har fuldstændig ret og jeg kunne virkelig genkende mig selv i meget af det han talte om.

Derfor tænkte jeg "Come on, tag dig sammen menneske". Jeg vil rigtig gerne springe ud som selvstændig, men jeg har ikke nogen opsparing eller startkapital til at starte ud som selvstændig fuldtid.

Jeg bliver derfor nød til at starte helt nede i det små med fuldstidsjob og arbejde selvstændigt sideløbende.

Men for pokker, som alle andre bliver jeg nød til at markedsfører mig på en eller anden måde. Desuden kræves der en hjemmeside, hvor jeg skal have lavet nogle rigtige gode billeder og en side som ser professionel ud.

Jeg skal sælge min personlighed og min rådgivning til private og erhvervsfolk indenfor indretning og design.

Men jeg har ikke haft mulighed for at sparer op og jeg er imod, at låne penge. Det må være muligt, at tag tingene i små bider og kom frem i branchen alligevel selv om man ikke har ægtemand, familie eller investorer til at støtte op om en økonomisk. Vi har som så mange andre været hårdt ramt af krisetiderne, men mine drømme er lige så store som hele tiden.

Så jeg vil overordentlig rigtig gerne :-) hører fra jer som har startet jeres virksomheder med nul kroner på lommen og er kommet igennem det. Kom med nogle gode råd og tip mv. som kan få mig til, at tage skridtet. Der må simpelthen være nogle derude som har været i samme situation som mig.

Hilsen

Den Kvindelige Iværksætter

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du sætter selv dine begrænsninger og muligheder! Hårdt arbejde, flid, dygtighed og målbevidsthed er mere vigtig end penge, når du opstarter! For at få mulighed for kapital, skal du vise, hvad du kan!

Jeg startede fra nul og omsætter nu for millioner med mine virksomheder! Lars Larsen er også med på den vogn!

Så selvfølgelig kan det lade sig gøre!

Det er bare at tro på det, og komme igang! ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det kan sagtens lade sig gøre. Det kræver bare at du kan afse ekstra tid ved siden af din fuldtidsstilling til at komme igang.

Inden du bruger den første krone så er det gratis at lave en god strategi, skrive en forretningsplan, tegne den optimale struktur på hjemmeside og begynde at skrive det indhold der virkelig bare sælger din ekspertise.

Det er alt sammen gratis og samtidig ikke noget du umiddelbart tjener penge på. Med et job ved siden af må du forvente at processen godt kan være lang i starten - så det er i særdeleshed tålmodighed du har brug for.

Når du har det hele på plads, så kan du begynde at få lidt referencer på ved at tilbyde din hjælp til spotpris - du skal jo ikke have så meget for at kunne købe et domæne og installere WordPress. I starten behøver du måske ikke så meget ultra design. Der er det vigtigt at få dit budskab ud.

Markedsføring af hjemmesiden kan foregå på mange måder og hvis du går hårdt til den på de mange blogs om boligindretning, livsstil og andre relevante emner, så kan du både bygge links ind til side og samtidig få gratis eksponering.

Det vigtigste for dig lige nu er at sætte en ramme for hvor meget tid ved siden af dit arbejde du vil sætte af til projektet og derefter en tidsramme - så du hele tiden har et realistisk billede af hvornår du kan nå det næste mål i din virksomhed :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)