Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du/i Hornskov og Vindberg Inkasso ?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

At du er reklamebeskyttet i CVR beskytter dig alene mod henvendelser baseret på cvr-registret. Sælgeren er "dum" at henvise til CVR kunne bare have sagt at det var baseret på lokal telefonbog, dine oplysninger på Amino mv.

Det har jeg lige fået at vide i en anden tråd, hvor jeg spurgte hvordan man nemmeste anmeldte dem for "overtrædelsen".
Jeg synes godt nok det sørgeligt at man ikke kan undgå disse opkald.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg synes godt nok det sørgeligt at man ikke kan undgå disse opkald.

Jeg er ambivalent. Jeg synes ikke de er så svære at afvise generelt, og der er mange virksomheder der lever af canvas, både med besøg og via telefonen, og de ville få et hulens besvær hvis de hele tiden skulle checke registre for telefonnumres sammenhæng med CVR numre, så jeg hælder til, at det er OK, og sørger for at være venlig (personen i røret sidder ofte med en besværlig opgave og sure svar) og bruger lige de 3 min på at lytte helt kort og tage stilling klar, og så er det ikke svært at få sagt farvel synes jeg.

Det er lidt noget jeg synes vi måske skylder hinanden i forretningslivet, og jeg tænker altid på, at det kunne ha været min egen søn eller datter som for at skaffe indtjening, som sad i den anden ende af linjen og ville sælge noget. Så er det lettere med lidt tålmodighed op pæn behandling.

Det er helt klart, at de enkelte firmaer der står for at ringe, skal sørge for at notere ned hvem de HAR ringet til og få dem på en liste over nogen der ikke skal ringes til mere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Vi er blevet gjort opmærksom på denne debat, og har som opfølgning herpå i dag taget kontakt til Karsten Sønderup Hansen. Denne kontakt er, lige som tidligere, desværre sket til hans private mobil nummer, men dette er det eneste tilgængeligt nummer, da numrene på Karsten Sønderup Hansens øvrige telefonnumre ikke tillod indgående opkald, trods at vi var inde for normal åbningstid.

Det er naturligvis yderst beklageligt hvis nogen er blevet kontaktet flere gange af forskellige sælgere, men i en virksomhed flere eksterne salgsbureauer nært ved 100 sælgere, er det ganske uundgåeligt at der sker dobbelthenvendelser. Vi har investeret mange hundrede tusinde kroner i systemer til at modvirke dette, netop for at undgå problemer som disse, men det er desværre ikke muligt at undgå totalt.

Som Cookie også pointerer skal man huske på, at der er rigtige mennesker i den anden ende af telefonen, og de ringer ikke op med en intention om at være til gene. Jeg mener derfor at denne tråd er en smule voldsom, problemets størrelse taget i betragtning.

Vores kommunikationsdirektør har i dag taget telefonisk kontakt til Karsten Sønderup Hansen og tilbudt ham en undskyldning, hvilket Karsten Sønderup Hansen dog ikke ville tage i mod. Karsten Sønderup Hansen afviser ligeledes at handle med os, og ønsker ikke at sælge sine ydelser til os som følge af dette. Selv om det naturligvis er Karsten Sønderup Hansens egen afgørelse, er det stadig efter min mening en overreaktion på en uønsket telefonisk henvendelse.

Jeg kan kun endnu en gang beklage, at Karsten Sønderup Hansen har fået en dårlig oplevelse ved at være blevet kontaktet mere end én gang,  og håber at dette kan afslutte diskussionen.

 

Med Venlig Hilsen

Christian Hornskov

Direktør, cand.jur

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du/i slipper lidt nemt om ved det, fint og tilbyde en service gratis som undskyldning..

men at man vælger at grine af en der afviser jer synes jeg er vildt uproffesionelt !.

Jeg lavede tråden herinde og nævnt det i andre sammenhæng da jeg synes i driver virksomhed på en ikke etisk korrekt måde.

Men kan jo se vi er flere der bliver kontaktet flere gange af jer, så må i sku opdatere jeres systemer eller bruge flere penge på det !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HornskovVindberg Inkasso:
Vi er blevet gjort opmærksom på denne debat, og har som opfølgning herpå i dag taget kontakt til Karsten Sønderup Hansen.

Jeg skrev en bedømmelse på trustpilot, da jeg var utilfreds med at blive ringet op, når jeg er reklamebeskyttet. Sælgeren ringede i øvrigt på min private mobiltelefon. Samtidig beskrev jeg deres sælgers falske profil her på amino, hvor han både agerede køber og sælger.

Hornskov og Vindberg har anmeldt indlægget til trustpilot? Hvis man kan fjerne negativt omtale, når man har fejlet på denne måde, er det vel begrænset hvor troværdig trustpilot er. Men det får vi jo svar på i løbet af et døgns tid.

HornskovVindberg Inkasso:
Denne kontakt er, lige som tidligere, desværre sket til hans private mobil nummer, men dette er det eneste tilgængeligt nummer, da numrene på Karsten Sønderup Hansens øvrige telefonnumre ikke tillod indgående opkald, trods at vi var inde for normal åbningstid.

Dette er ikke korrekt. Mit hovednummer blev ikke taget 3 gange med 10 minutters mellemrum. Mit mobilnr. til nødopkald er der til gengæld rigtig nok fejl på, men det ændrer ikke på, at jeg ikke er interesseret at blive ringet op privat.

HornskovVindberg Inkasso:
Vores kommunikationsdirektør har i dag taget telefonisk kontakt til Karsten Sønderup Hansen og tilbudt ham en undskyldning, hvilket Karsten Sønderup Hansen dog ikke ville tage i mod.

Hvilket heller ikke er korrekt, da jeg har taget imod deres undskyldning, men jeg ikke interesseret i et samarbejde, hverken den ene eller den anden vej.

Da jeg tidligere har linket til hornskov og vindberg her fra amino, føler jeg at de forsøgte at "købe" mig pga. mit indlæg her på amino og på trustpilot. Derfor afviste jeg dem som kunde, og ønskede ikke at henvise til en anden leverandør.

Det er da fint at Hornskov og Vindberg undskylder, men i mine øjne var de måske bedre stillet ved at gøre det offentligt til alle berørte, i stedet for at forsøge at slette anmeldelser på trustpilot og komme med urigtige oplysninger her på amino.

Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mærkeligt - Yassine er medlem af bestyrelsen hos Hornskov Vindberg - rating fra en ikke uvildig bruger ... tsk tsk i skulle skamme jer HV.

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg godt bemærket at tråden her er ved at være lidt gammel, men efter at have læst hele tråden igennem  vil jeg nu alligevel også lige komme med min  erfaring med omtalte virksomhed.

Jeg har været kunde hos dem siden 2011, ja faktisk siden det var en ganske forholdsvis nystartet virksomhed, stablet op af en håndfuld jurastuderende. De har haft travlt siden da og man må sige de vil fremad og har lynhurtigt vokset sig store. men desværre så har fokus nok lagt på at vokse frem for at  prioritere de opgaver de i bund og grund skal drive forretningen på.

Jeg kender flere der er, eller har været kunder hos dem, og deres erfaringer er identiske med mine egne.

Jeg har kørt en del sager hos dem, men endnu (efter 3 år) er det ikke lykkedes dem at indkræve en eneste krone af dem. De er utrolig vanskelige at komme i kontakt med. Når man oprette en sag, sender de to rykkere til skyldner, reagerer skyldner ikke på dette, ja så sker der absolut intet mere i sagen, før man selv kontakter dem og rykker. logger man ind på deres side kan man følge sine sager og tilmelde sig en ugentlig status mail, dette har jeg gjort, men jeg har endnu aldrig modtaget en status mail medmindre jeg selv har kontaktet dem for at spørge ind til hvorfor mine sager konstant står i bero. De tager ikke selv initiativ til at kontakte deres kunder for at følge op. Flere sager har jeg selv skulle kontakte dem for at få dem til at sende skyldner en fogedbegæring. Når jeg har gjort dette er de ret hurtige til at sende mig en regning på fogedomkostninger, typisk kommer den allerede med posten dagen efter og jeg betaler den hver gang med det samme, men der går typisk 3 uger hvor sagen stadig står i bero, indtil jeg ringer og hører til status. Hver gang er der sjovt nok sket en fejl så sagen ikke er blevet sendt i fogedretten endnu. Et par gange har jeg simpelthen valgt at trække sagen fra dem og ligge den til min egen advokat i stedet, som så har lukket den på få uger. Jeg har sågar haft en sag kørende hos dem i 7 måneder. En sag hvor skyldner i forvejen har erkendt gælden men bare ikke har mulighed for at betale. Da jeg ringer for at høre hvordan status ser ud, viser det sig at de på intet tidspunkt har haft telefonisk kontakt med skyldner men udelukkende mail. Skyldner har ikke besvaret disse mails og deres undskyldning er derfor, at så har man bare sat sagen i bero indtil skyldner henvender sig. Jeg må indrømme at jeg ikke har den store tiltro til denne virksomhed, jeg har været meget tolmodig men har endnu ikke set ret meget tegn på kompetence fra deres side. Ja så skulle det da lige være deres ihærdige sælgere som intet mindre en 5 gange har kontaktet mig for at prøve at sælge endnu et abonnement???? De burde måske udstyres med en liste over dem der allerede var kunder i forvejen...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra det omtalte inkassofirma ringer der forskelige sælger til mig stort set hver eneste måned.

Det har stået på i ca.1½ år.

Det er PISSE IRRITERENDE, og hver gang truer jeg med bål og brand, for igen at glemme sanktioner mod dem, indtil de ringer igen.

På mig virker de dybt useriøse som firma.

Ved de flere gange er omtalt herinde.

Ved ikke hvordan de er omtalt på Trustpilot ???

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Fra det omtalte inkassofirma ringer der forskelige sælger til mig stort set hver eneste måned.

Det har stået på i ca.1½ år.

Det er PISSE IRRITERENDE, og hver gang truer jeg med bål og brand, for igen at glemme sanktioner mod dem, indtil de ringer igen.

På mig virker de dybt useriøse som firma.

Ved de flere gange er omtalt herinde.

Ved ikke hvordan de er omtalt på Trustpilot ???

De ringer sikkert til dig, fordi de igen og igen og igen har set alle de tråde om inkasso-sager/inkasso-firmaer, som du konstant deltager i :-). Du er en oplagt kunde! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
De ringer sikkert til dig, fordi de igen og igen og igen har set alle de tråde om inkasso-sager/inkasso-firmaer, som du konstant deltager i :-). Du er en oplagt kunde! :-)

Hvis du overvejer at skifte inkasso firmar til at hjælpe dig. Kan jeg personligt anbefale www.transcom.dk, som har hjulpet mig i flere sager. Med det ønskede resultat. Jeg har endnu ikke oplevet at de har til formål at bombardere eller udnytte mig. 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)