Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du/i Hornskov og Vindberg Inkasso ?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

jeps er en del aktiv herinde, men ikke faldet over dem før..

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med dem hvis i altså har nogen :)

Jeg er godt nok reklamebeskyttet, men er aligevel ringet op af dem da de så mit indslag herinde.

De virker lidt pressende så tøver en del.

/Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi bruger selv transcom til inkasso, som er en no cue no pay løsning. 

Den bedste inkasso service vi har oplevet- men der skal heller ikke så meget til, da vi kun har prøvet dansk kreditor service (og de havde ingen service) for uden transcom

http://www.transcom.dk/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Erfaringsudveksling er der ikke noget galt med.
Men når det bliver til injurierende indlæg, så er det i strid med Aminos regler.

Der er slettet nogle indlæg og deres besvarelser, da de ellers ikke gav mening.

For god ordens skyld skal der lyde en opfordring til at holde et sobert sprog, og at man afholder sig fra at hænge navngivne virksomheder eller personer ud. 

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Erfaringsudveksling er der ikke noget galt med.
Men når det bliver til injurierende indlæg, så er det i strid med Aminos regler.

Hej John
Helt enig.
Hilsen
Rolf

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Erfaringsudveksling er der ikke noget galt med.
Men når det bliver til injurierende indlæg, så er det i strid med Aminos regler.

Der er slettet nogle indlæg og deres besvarelser, da de ellers ikke gav mening.



Enig. Der er en tendens til at glemme, at injurielovgivningen også gælder på internettet.

Så "good call" :)

Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:
Erfaringsudveksling er der ikke noget galt med.
Men når det bliver til injurierende indlæg, så er det i strid med Aminos regler
Der er slettet nogle indlæg og deres besvarelser, da de ellers ikke gav mening.For god ordens skyld skal der lyde en opfordring til at holde et sobert sprog, og at man afholder sig fra at hænge navngivne virksomheder eller personer ud. 

Bare for at jeg ikke vil sidde tilbage med min mening; Jeg er også helt enig med dig John. Altid dejligt når der er noget man kan blive enige om. Og skønt når det så også bliver sagt.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Yassine:
Hej bruger selv HornskovVindberg og kan kun anbefale dem

Dejligt at du lige oprettede en bruger, for at give en anbefaling af dette firma.

Af ren nysgerrighed: Hvilken af Trustpilot anbefalingerne står du bag? Jeg synes jo det virker påfaldende at der kommer så mange anbefalinger på så kort tid. Og hvis det ikke var fordi man vidste bedre, er der i hvert fald flere af dem der kunne fremstå "en smule" konstruerede.

Jeg forstår dog ikke helt hvorfor du smider TCM's Trustpilot link herind. Det virker lidt malplaceret, med mindre TCM er en del af Hornskov og Vindberg Inkasso?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg kontaktede dem en gang for længe, men der var næsten en måneds svar tid, så droppede dem igen.

Nu hører jeg så heller ikke til de tålmodige typer :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

AQUA POWER Randers:
Jeg er godt nok reklamebeskyttet, men er aligevel ringet op af dem da de så mit indslag herinde

Reklamebeskyttelse af en virksomhed virker ikke over for dette - i den form at folk der f.eks ser dig skrive herinde - eller på anden vis hører om Aqua Power - gerne må ringe, eller for den sags skyld besøge dig. Det de ikke må, er at indsamle oplysningerne ved udtræk af CVR gennem virk.dk - Mere så du ikke tror de der bryder noget, men du kan da sagtens sige til dem, at du ikke vil ringes op.

Du kan således sagtens risikere at blive ringet op, også af telefonselskaber o.l. de må bare ikke ha trukket dine oplysninger fra C

 (med mindre det var et træk fra inden du var reklamebeskyttet tilmed) Du kan læse om det her bla.a.:

http://www.jansblog.dk/det-offentlige-danmark/er-reklamebeskyttelse-paa-cvr-noget-vaerd.html 

Du må også selv kontakte virksomheder du f.eks kender fra lokalområdet eller reklamer eller andet, både pr telefon og pr besøg, og har ingen pligt til at checke om de er reklamebeskyttede på CVR - det er jo også den mest almindelige måde at skaffe kunder på for mange virksomheder - canvas eller målrettet. CVR beskyttelsen er imod masse-mails osv - ikke egnet til at forhindre almindelige sælgere i at arbejde

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)