Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plusser/minusser vedr. internet koncept

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Hvad mener I om flg. internet koncept?

Scandalbeauties.com?

Mvh.

Sander

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog mig lige lidt tid at finde ud af hvad siden egentligt var. Jeg havde på grund af navnet regnet med at finde Kate Moss i en ordentlig brandert, eller lignende.

Men ellers synes jeg godt nok at der er meget på siden, for meget efter min smag. Det hele bliver ret småt, og meget pakket. Var det muligt at have mindre på forsiden, også måske gøre det nemt for folk at navigere videre til det de leder efter. F.eks. ved at man har de 10 nyeste billed serier, og de 10 mest populærer (antager at det er nogle bestemte modeller som får en stor del af opmærksomheden, hvis det er rigtigt, så gør det nemt at finde dem, og gem de mindre populære lidt væk).

Min første tanke var at det var lidt som et M! blad, bare uden alle de artikler jeg engang synes var fine at læse, så da jeg havde indset at der ikke var mere at komme efter (eller jeg ikke fandt det) hoppede jeg væk fra siden igen, det tog ca. 1 minut fra jeg klikkede på linket. Så enten er jeg ikke i målgruppen (meget muligt), eller også skal du tilbyde noget mere/andet. Med 25.000 likes (eller hvor mange det nu var) tyder det jo dog på at du gør noget rigtigt. har du overvejet at spørge brugerne. Evt. lave et spørgeskema og tilbyd gratis vip til x-antal af dem som svarer.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jeg kan sige så meget, at firmaet er under meget stor fremgang. I DK og i Norge og snart også længere mod syd.

De har virkelig fundet en guld-åre her.

Alle piger på siden markedsfører sig selv via personlige blogs og tjener penge på dette. I Sverige er der pt. piger, der hiver 30.000 kr hjem hver måned. Bare på, at blogge. Pigerne sørger altså for, at sprede budskabet om sig selv og siden via sociale medier. Firmaet bag bruger ingen penge overhovedet på, at markedsføre sig.

Målgruppen er 18-35 år ca.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)