Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af sengetøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg er på udkig efter nogle som kan producerer sengetøj for mig, i 3 forskellige størrelser(inkl. pude betræk til alle størrelserne).

Modellerne skal være ens farvet, 100% bomuld gerne muligheden for forskellige bomuldstyper. Mulighed for øko-tex 100 certificering(ikke et krav).

Hvis i skal have ydeligere information så skriv gerne.

Med venlig hilsen


Rasmus

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus
Hvis du skal bruge et større antal, så kan du overveje at bruge min tøj fabrik i Thailand. Kontakt mig gerne for ydeligere information.

Mvh,
Lars Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I det firma hvor jeg er ansat, producerer vi mere end 600.000 sengesæt til Danmark, Norge, Sverige og Finland om året, så kender da lidt til det.

Hvad er mængderne? Kender til fabrikker i Pakistan og Bangladesh, som kan klare din opgave.

Disse fabrikker har øko-tex.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. 

Disse kan jeg lave her på Madagskar hvis det har din interesse. Jeg arbejder bla med en lille fabrik der også kan håndtere mindre minimum, hvis det har interesse til at starte med :-)

Kontakt mig på mikkel@intnet.mu hvis det har interesse og du har alle detaljer klar.

Mvh Mikkel

 

http://www.mwcreation.net

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker alle for svar, sidder lige i Frankrig på meget dårligt internet, så kontakter jer så snart jeg er hjemme igen(10/9-12)

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg kan godt hjælpe dig. Min onkel laver sengetøj til Skandinavien, Europa og USA. Fabrikken er lokaliseret i Pakistan . Jeg kan snakke med ham , og give dig et rigtig godt tilbud, du vil dermed også få support og hjælp til produktion og levering på dansk, så der ikke bliver kommunikations problemer.

Skriv tilbage, når du er hjemme, så kan vi aftale et møde på vores kontor til videre forløb. :-)

Skriv her , eller send en PB.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

1

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg har nogle producenter i Polen, som har ledige kapaciteter. Kontakt mig på tlf. 20999509.

Venligst

Louise G.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)