Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. aftale med kroner per opkald er den holdbar rent juridis ved hemmeligt nummer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

vis man har indgået en aftale med en side der tager kroner per opkald

hvordan står man rent juridiske skal betale da flertallet af opkald har været hemmeligt nummer vis har været 40 gange hemmeligt og de kræver kroner alle samme gange 100 kr per styk og det kan jo rent faktisk være en person der har siddet og ringet der har fundet ud ad det koster kroner hver gang ringer og har set sig lidt sur på en.

de skrev man skal mindste have snakket 10 sekunder før tæller begynder og de kræve kroner men den tid kan man næsten jo ikke nå sige meget andet navne og spørge om hvad du ønsker så det er ikke nok tid til afslørede om det er bare ringer for at bruge ens konto .

i alt tvivler jeg meget de må så hvad gør , man selv vis står beskrevet i kontrakten så er det noget der hurtigt kan koste ens forretning livet , så er der nogle der ved om de overhovedet må lave sådan en ordning

vis du skulle komme til kende sådan en aftale skal du i hvert fald passe på og kræve de ikke trækker for hemmeligt nummer for det kan nærmeste komme til at koste din forretning livet , så vis en ringer op tilbyder sådan ordning eller du ser den internet så sørg for med 100% sikkerhed de ikke kræver kroner for det med hemmeligt nummer

alle gode råd søges hvad jeg gør i denne her sag og så fik jeg også skrevet man skal virkeligt passe på i sit iværksættere liv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

du må forklare bedre.

Hvad er det dog for en "SIDE" du har indgået aftale med?

Hvad ligger til grund for aftalen, har du fået en kontrakt og underskrevet?

Hvorfor skal man betale for modtage samtaler, som jeg forstår dig er det folk der ringer TIL dig? - Er det specielle kundeemner eller hvad?

Er det korrekt, at du skal betale 100 kr for hver samtale du MODTAGER via den kanal/side

Det lyder jo afgjort som noget grueligt noget, med en masse opkald fra hemmeligt/skjult nummer og jeg tror ikke du hurtigt får et 100% svar herinde ud fra det du siger, så selvom det koster, ville jeg OMG få fat i en advokat. Ved 100 kr per opkald, betaler du jo 4000 kr for 40 hemmelige/skjulte opkald, og det kan jo fortsætte i uendelighed, så der kan det da betale sig at få en advokat på aldeles omgående. Tag evt en af dem der skriver herinde, det er nok i virkeligheden ikke så kompliceret at afgøre hvordan du kommer ud af det.

Indtil da ville jeg nok stoppe betalinger til dem - men fart på (evt kan du måske lukke det tlf nummer og få et andet - så har de jo ikke nogen at ringe til)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

er kommet ud ad aftalen men selskabet gik konkurs sidste år nu har de sendte 2 store regninger lige efter hinanden for en måneden siden troet første det var en regning på fulde beløb men faktiske var det 2 regninger jeg betalte den ene i den tro at de havde slettet nogle af opkaldene

det var ikke smart betale den ene regning men jeg troet de havde slettet nogle af opkaldene

det gik galt lige efter de gik konkurs der kom 19 opkald fra hemmeligt nummer i oktober den regning og de næste par måneder fik jeg første sidste måneden

jeg fik en regning og  jeg nu har forstået og det den største for en måneden den var cirka det samme beløb som alle de andre måneder har været til samme jeg havde dog ikke lige fattet at det kun var for en måneden der havde været 30 opkald og de fleste hemmeligt nummer

jeg må ikke skrive hvilken firma i tråden der laver sådanne ordninger men de er ekstrem strenge når man ringer til eller skriver de er ingen forhandlings muligheder at man kan få slettet nogle af de hemmelig nummer der har ringet man skal bare betale

selskabet er dog også et af dem som har været meste i kontant i dr1.dk og er har før fået af forbrugerombudsmanden at de ikke overholder loven fuldt ud  og de er nok total lige glad om jeg køre sag mod dem eller ej de er for hårdkogte ingen forhandlinger muligheder

jeg må ikke sige hvem det men der findes ikke mange selskaber i danmark med så meget omtale imod sig , så klart vis gik i gang med en advokat tror jeg har en meget god sag

hvordan står jeg også få den regning jeg har betalt tilbage de penge igen

jeg ved andre er havnet i samme problem som mig hvordan finder jeg ud ad hvem det er så man kan køre evt. en samlet sag mod det firma jeg tror de vil køre det helt ud så det er godt man har nogle flere der er i samme situation som mig

et andet firma har overtaget deres aftaler derfor jeg fik regninger forsinket og kunne ikke bare smide røret på , da jeg intet viste  om hvor mange opkald hver måneden vis havde haft kendskab sidste år til oktober 19 opkald  havde jeg straks fået et andet telefon nummer så regning ikke steg de næste måneder , for jeg er 100%  sikker på nogle bare for sjovt ringet på min telefon da der på ingen måde er  en chance for det er kunder der ringer på hemmeligt nummer i den grad da % delen er meget større end min normal målstok der ringer til mig der er det langt under 10% der ringer med hemmeligt nummer , så jeg ved godt det er meget lige 0 kroner jeg har fået ud ad den ordning  så det har bestemt være en dårlige forretning at få sådan en aftale

måneder før oktober var der 1-2 opkald virket mere reelt at det lige pludselige går amok med hemmeligt nummer der fatter jeg ikke selskabet er mere reelt at de ikke går ind og sletter de hemmelige opkald for det kan jo sådan set være en person der koster en 4000 kroner det kan man ikke vide noget om

husk desuden reklame beskytte jer både med cvr nummer og Robinson listen på kommune så slipper i for med meget stor chance de ringer til jer for i hvor kan den telefon sælge sige så meget godt om produktet og salgstalen virker de til at det er god aftale , men virkeligheden viste sig noget helt andet så husk reklame beskytte jer man skal være yderste hårdkogte for de sælger kan virkeligt over sælge produktet og de siger intet om de ikke sletter hemmeligt nummer de sagde til hver gang en ringer på deres tælle nummer skulle betale 100 kr og flere gange samme nummer skal man ikke betale for men man skal betale for flere gange hemmeligt nummer  , derved vil jeg mene de manipuleret mig meget i deres salgstale

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Træk vejret Mikael - og skriv korte logiske sætninger.

Ellers er det umuligt at forstå hvad du taler om.

Du skriver som om vi andre kender sagen indgående - men vi ved jo ikke hvad du taler om.... :)

Du har betalt for leads - blot via telefonen ??

Har du ikke talt med de personer der ringer med hemmeligt nummer ?

Hvis du har, kunne du jo der få oplysningerne om vedkommende, og høre om det var reelt eller ej.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Træk vejret Mikael - og skriv korte logiske sætninger.

Ellers er det umuligt at forstå hvad du taler om.

Du skriver som om vi andre kender sagen indgående - men vi ved jo ikke hvad du taler om.... :)

Du har betalt for leads - blot via telefonen ??

Har du ikke talt med de personer der ringer med hemmeligt nummer ?

Hvis du har, kunne du jo der få oplysningerne om vedkommende, og høre om det var reelt eller ej.

jeg må ikke skrive navnet virksomhed det er amino.dk regler

jeg har tit ikke noget andet sige hej og lidt langsomt hej den anden og den har smækket på efter 11 sekunder da man betaler for vis det vare mere end 10 sekunder

jeg er rimelige sikker på jeg er ud ad aftale nu , har sent opsigelse men jeg modtager stadigvæk regninger firmaet har dog med at sende regninger med posten efter regning skal være betalt fik denne uge posten sendt et brev inden i står 11 september et andet sender 2 sedler i brevet et andet hvor der står 13 september så 2 dage om at skrive samme brev og modtager det den 26 september og skulle være have betalt en lille regning den 25 september, jeg forstår ikke dette her firma og deres handle måde

jeg kan kun fraråde sådanne aftaler , det skal man ikke indgå

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mon ikke der er tale om en online telefonbog der gik konkurs sidste år som har solgt annoncer i deres telefonbog, hvor man fik et specielt 7x xx xx xx nummer, som potentielle kunder kunne ringe igennem. De måler så på antallet af opkald, og sender en faktura på hver lead.

Mikael, be- eller afkræft lige overstående er korrekt?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Mon ikke der er tale om en online telefonbog der gik konkurs sidste år som har solgt annoncer i deres telefonbog, hvor man fik et specielt 7x xx xx xx nummer, som potentielle kunder kunne ringe igennem. De måler så på antallet af opkald, og sender en faktura på hver lead.

Mikael, be- eller afkræft lige overstående er korrekt?

ja det er korrekt ,virkeligt mystisk firma , de sender bare regninger og regninger men hele tiden så sent så inden modtager skal man have en rykker , efter de er gået konkurs har de i hvert fald ikke orden i tingene mere .

rimelige tilfreds i starten 0 eller 1 opkald , men så kommer hoved saglige hemmelige nummer opkald ikke et har de ville slette af de hemmelige nummer , jeg havde regnet med 100% slette hemmelige da det jo kan være en person der bare sider og ringer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ignorer dem, vent til der kommer brev fra en advokat og hyr så selv en advokat efterfølgende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Ignorer dem, vent til der kommer brev fra en advokat og hyr så selv en advokat efterfølgende.

jeg betalte den første regning da jeg troet de fjernet nogle af opkalde fik 2 regninger med meget korte mellemrum åbenbart den ene er for en måneden den anden er for november til maj hvad jeg forstod nu

jeg har fået en lille regning igen men kan hurtigt sende en stor som den ene måneden næseten 4000 kroner , jeg skulle dog i bak spejdet tænk mig mere om men lige nu er jeg bange der kommer måske en regning igen på måske større

dog betalte jeg sidste da jeg fik rykker , men havde dog sat advokat på den gang vis havde forstået dem korrekt ingen af de hemmelig nummer ringet op ville de slette

jeg ved cirka 100% igennem dette nummer ingen kunder for min % med hemmelige nummer kunder er lavere normalt ingen kunder der men er høflige men 10 sekunder er ingen tid at finde ud ad om det er en kunde eller ej det kan også stresse en med sådan et nummer for man ønsker hurtigt finde ud ad om det er telefon sjov og da man ikke bare sådan kan kræve hurtigt svar er de fleste opkald af kunder og ikke kunder noget tit over 1 minut med det er jo også grundet branche valg folk har jo lidt svært nogle piger når de vil booke en stripper og dette hensyn gør det normalt tager den tid og så kan du sagtens se opkald på ikke kunder på 1½ minut og mere

men lige nu tænker 1 skal ud ad ordning og hvordan er mine chancer for at få nogle af de betalte kroner tilbage , er der en chance for at få det igen vis jeg hyre en advokat

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
men lige nu tænker 1 skal ud ad ordning og hvordan er mine chancer for at få nogle af de betalte kroner tilbage , er der en chance for at få det igen vis jeg hyre en advokat

Dit fokus bør være på at komme ud af aftalen, så du ikke bliver forpligtet til at betale mere.

Du siger, at selskabet er gået konkurs. Hvis det er rigtigt, betyder det, at selskabet ikke har råd til at betale sine regninger. Chancen for, at du ser nogle af dine penge igen, er tilnærmelsesvis nul.

Hvis du mener, at det konkursramte selskab skylder dig penge, kan du anmelde kravet. Det gør du ved at skrive et brev til kurator, som er en advokat, der har opgaven med at lukke selskabet.

Når et selskab går konkurs, fastsætter skifteretten en frist for anmeldelser. Fristen er typisk på 3-4 uger.

For at komme til at se penge, skal du igennem tre forhindringer:

1) Du skal anmelde kravet inden en frist, som du kan slå på statstidende.dk under konkursboer (det er måske allerede for sent)

2) Kurator skal godkende dit krav. Hvis kurator ikke vil godkende dit krav, kan du gå videre til skifteretten.

3) Der skal være penge tilbage i konkursboet til de såkaldte simple kreditorer (det er der sjældent i små konkursboer)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)