Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder i 17 lande og jeg er pissestolt!!!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke her fra!

Til dagligt har jeg stødt på problemet med fildeling et par gange.

Når der arbejdes sammen med ingeniører, entreprenører, og mange andre parter i en byggesag, så er der ofte behov for at dele filer med hinanden.

Indtil videre er de små DWG og PDF-filer bare blevet sendt via. e-mail, men den anden dag skulle jeg så dele en større RVT-fil (60 MB).

Løsningen blev, at jeg måtte uploade den til min private Google Drive, og så dele den med ingeniøren. Det er ikke en holdbar løsning må man sige.

Så thumbs up herfra, jeg skal nok tale godt om løsningen, hvis vi en dag skal ud og dele i større omfang igen.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke! :-)

Og held og lykke i med det i fremtiden ;-)

 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle

Tusind tak for de mange hilsener og opmuntrende ord!

Den primære årsag til at vi nu har kunder i så mange lande, er nok at vi fra starten satsede internationalt.
Og at vi lagde ud med at lancere en minimal version, som vi kunne se at der var efterspørgsel efter. Herfra har vi udviklet og forbedret i takt med at kunderne efterspurgte flere og flere features. Desuden er vi på support-siden hurtige til at få løst eventuelle problemer, således at vi faktisk ikke har mistet én kunde endnu Wink

Men selvfølgelig er det en lidt uoverskuelig opgave at gå efter det meste af Verden på én gang. Og det giver nogle mange lange arbejdsdage pga. de mange tidszoner. Udover lidt AdWords, SEO og en international hjemmeside har vi endnu ikke gjort noget for at markedsføre os. Men det skal nok komme Wink

Om jeg vil anbefale "vores måde" til andre ved jeg nu ikke.  Det har været hårdt arbejde, hvor alt andet har været skubbet i baggrunden i nogle år.  Og vi er endnu meget langt fra hvor vi gerne vil være. Men det går den rigtige vej og det var det jeg gerne ville markere med dette indlæg i "Jante-tæskeren" på Amino Big Smile


Bedste hilsener

Jesper
Filecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Så thumbs up herfra, jeg skal nok tale godt om løsningen, hvis vi en dag skal ud og dele i større omfang igen.

Mange tak, og ja sig endelig til. Vi har mange Ingeninør- og Arkitekt firmaer blandt vores kunder. Og specielt muligheden for at man kan brande sin Filecamp løsning med eget logo, farver og URL er noget som der er mange der er rigtigt glade for.

Mvh.
Jesper
FIlecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt :)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

repsej:
vi nu kunder i 17 lande

Hej igen

Tillad mig lige at komme med en lille opdatering. For tre måneder siden havde vi kunder i 17 lande. Det er nu oppe på 24 lande! se vedlagt kort Big Smile.

Der er dog stadig mange grå felter der skal fyldes ud. Så vi klør fortsat på! Bl.a. har vi en større opdatering på trapperne der kommer til at sparke så meget r...

Klap, klap, klap på min egen ryg.

Også klap, klap klap til Amino som er en daglig inspirations kilde!

God weekend

Jesper

Filecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke, hvor er det godt gået :-)

Det ser jo ud til, at I har ramt en niche som endnu ikke har været optaget, også internationalt, siden I på forholdsvis kort tid har opdyrket så mange eksportmarkeder.

Fortsat god vind

Kerstin

kk-text

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået Jesper!

Rigtigt fedt koncept iøvrigt :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk - det er virkelig en inspiration! Og hvor er det fedt, at se en person med begge arme i vejret, jublende lykkelig og stadig har sine ben solidt plantet..

Hvis jeg må spørge, har I så selv udviklet jeres software eller fået nogen til det? Jeg spørg fordi, jeg selv står i en situation hvor jeg ser ind på at få udviklet noget software.

Mvh

Kenn

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)