Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

REGLER.: Vilkår for spildt vand på underbos ruder ?(vinduespudser)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil høre om der rent faktisk er regler i forhold til at spilde på en underbos ruder eller det "kun" er moralen der spiller ind.

Jeg har fået muligheden for at komme op og pudse helt til 18 meters højde, men der kan jo nemt spildes vand på underboens vinduer

Nogen der kender reglerne ?

gerne link

Mikkel

Tilmeldt 26. Aug 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Vær proffesinal og ik spild vand !
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da ikke særlig brugbart, så du pudser vinduer uden at spilde ? Vildt nok aligevel på en stige at du kanbruge begge hænder, så har vi første lovbrud!

Gerne nogen seriøse svar derude :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke genere andre ved din aktivitet - dvs. du må ikke fra 18. sal spilde på fru Jensens nypudsede vinduer på 1. sal, uden at du gør skaden god igen - men på vej ned af stigen kan du jo se hvor du har spildt Embarrassed

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

min tanke er at købe mig et rentvandsanlæg og der kører vandet jo konstant :)

Men kan jo godt tage vinduerne der hvor jeg evt spilder ;)

/Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Puds-og-poler.dk Skrevet kl. 16:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tanke er at det ikke burde være et problem i og med at vandet jo er renset (rent) og ikke burde ligge sig som striber på underliggende vinduer.

Det er jo hele idéen i det. Selvom det da nok plasker lidt :-) det er vel lidt ligesom regn for underboen. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du spilder vand på andres ruder, vasker du dem bare inden du er færdig med jobbet - det svarer til at man rydder op efter sig selv når man har udført et stykke arbejde - det ville jeg ihvertfald gøre - hvad gør du selv når du er ude, du har jo pudset nogle ruder efterhånden?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel og Sarah:

Vildt nok aligevel på en stige at du kanbruge begge hænder, så har vi første lovbrud!

 

Mig bekendt er det slet ikke lovligt at bruge en stige i 18 meters højde !!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo rentvands anlægget laver 100% rent vand der ikke efterlader nogen striber eller plask :)

Men ved flere ikke vil pudse 2. og 3. sal medmindre de underboende også vil have det gjort for nej det giver ikke problemer for underboen, kun imens det tørre :)

Ravn: nej de 18 meter er fra jorden, det er bare udstyret der kan nå i de højder ;)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvorfor ikke bare tørre de ruder af du rammer, og så smide en flyer med noget "undskyld fordi jeg har svinet .... men jeg gjort det godt igen"
og ellers noget med om de ikke skal have taget resten af deres ruder og et godt tilbud? 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)