Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstfonde og farvekoder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Reklamebureau har ikke altid så stort et stjerne i hoved, de ved ofteste intet om internettet, hvilket nok er kommet for at blive, ligesom gulvsvaber:-)

Nå men nu er de kommet med en tekstfont vi skal skirve, som jeg ikke, tror er net konvitibel, er der nogen som kan hjælpe mig med et link til hvor jag kan se net font henne.

De er også kommet med farve koder vi skal bruge, hvordan er det nu, kan man nu, bruge alle farver til logo baggrund mm 

Håber der nogen som kan hjælpe mig

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

halgård:
De er også kommet med farve koder vi skal bruge, hvordan er det nu, kan man nu, bruge alle farver til logo baggrund mm 

Så længe du bruger rbg så farven #000000 er sort og #ffffff er hvid er der ingen problem, men hvilken farver har de sendt dig?

halgård:
Håber der nogen som kan hjælpe mig

Hvilken font drejer det sig om ?

Du kan måske konverterer din font hos fontsquirrel

/allan

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

halgård:
Nå men nu er de kommet med en tekstfont vi skal skirve, som jeg ikke, tror er net konvitibel, er der nogen som kan hjælpe mig med et link til hvor jag kan se net font henne.
Der er generelt rigtig mange fonte som man kan bruge, i form af fx Google web fonts, det betyder at det er muligt at bruge langt flere skrifttyper end det var førhen, man skal dog bare være påpasselig da man helst ikke skal bruge fx google web fonts på al tekst, da det kan gøre en hjemmeside langsommere alt efter hvor meget tekst der er tale om.

halgård:
De er også kommet med farve koder vi skal bruge, hvordan er det nu, kan man nu, bruge alle farver til logo baggrund mm 
Ja stort set, men det der kan være problemet er de små farvenuancer. Det er ikke længere sådan at det kun er 256 farver man kan bruge i sit design, skærme er blevet betydeligt bedre, også dem som er af den billige type. Det betyder at skærme kan vise mange flere farver.

Uanset hvordan du vender og drejer den, så vil der være skærme som viser farverne forkert, også selvom i kun tager brug af web farver.

Det jeg ville gøre når i ser på designet, er at tage en skod skærm, en til ca 1000kr og se på designet, men samtidig have en lidt bedre skærm hvor i kan se det på, så i kan se forskellen. Der hvor der især på de billige typisk kan komme problemer, er ved gradienter samt meget lyse farver.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)