Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge gutter på 16 & 17 år, har brug for råd angående webshop!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er en ung gut på 16 år, med store ambitioner og lidt (meget) af en drømmer, vil mine forældre og nærmeste venner nok mene!

De sidste par år har jeg tænkt meget over at starte en form for forretning, altså, være min egen chef!

Her i aftes faldt jeg i snak med en ven om at starte en tøjforretning online, altså en webshop, og senere hen få en fysisk butik. Det skal lige siges at snakken endte med at blive meget seriøs til sidst. Dog er vi begge lidt blanke på området, mildt sagt, og det er også grunden til jeg vælger at skrive mit første indlæg herinde, da jeg har oplevet, ved at læse andres indlæg, at folk herinde ofte kommer med gode råd til sådan nogle som os.

Ofte, når jeg snakker om sådan noget med at starte min egen ting op, bliver jeg mødt af de typiske blikke: "Mathias, du er 16 år. Det er umuligt." Godt nok er jeg kun 16 år, ja, og jeg ved udmærket godt at det er svært, rigtig svært, men har også den indstilling til tingene, at hvis man virkelig vil det, så er det også muligt at gøre det.

Men altså, jeg kom egentlig bare her for at høre jer om hvad man helt konkret skal tænke over, inden man starter projektet.

Som jeg nævner øverst i mit indlæg, har jeg store ambitioner. Jeg vil gerne have at vores butik ender med at blive, mindst, ligeså stor som www.mr.dk.

Hvis I har nogle gode råd, så kom endelig med dem, der kan aldrig komme for mange!

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet ud af hvor startkapitalen skal komme fra ?. Du kan jo ikke låne dem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg nok ærligt indrømme, nej det har jeg ikke endnu. Lige for tiden leder jeg efter et job :-)

Det behøver heller ikke være lige nu og her det skal startes op, men bare bruge tiden på at "bygge" det op, så at sige.

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mathias.

Jeg syntes det er fedt at se unge mennesker med lyst til at tage skeen i egen hånd, og respekt herfra.

Uden start kapital, er alting svært, det kræver penge at tjene penge, men som jeg ser det handler det 

vel for jer også om at lære noget, der findes et par sider på nettet der tilbyder gratis webshop, dog aner jeg intet 

om deres kvalitet, men noget må i da få ud af at bygge shoppen, og de problemmer i løber ind i, vil kun give lidt lærdom.

Produkter kan i finde som dropshiping, der er forskellige muligheder..

Held og lykke...

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for støtten, Frank! Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I er da meget velkommen til at tilføje mig på skype, så kan i spørge når i ved hvad i ønsker at vide. - så må vi se om jeg kan hjælpe med det :-)

Mvh.

Daniel :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)