Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler ang. erhvervslokaler mm.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at poste denne tråd men nu prøver jeg alligevel.

Jeg har en diskution med kammerat om div. regler ang. erhvervslokaler mm. og så tænkte jeg at Amino må være det helt rigtige sted at spørge.Smile

Hvis man vil leje nogle erhvervslokaler til privatbrug, går jeg ud fra at det kræver at man har et CVR nr.
Så mit spørgsmål er følgende :

Hvis man ikke har et CVR nr. ville en løsning på hvordan man kan leje erhvervslokalerne alligevel så kunne være at man åbner et import firma, som ikke tjener penge da det naturligvis kun er et dække for at få et CVR nr. og dermed få et CVR nr. ?

Og hvis man er på offentlig ydelse, eksempelvis kontanthjælp eller lign. vil det så have nogen betydning for det, at man har et firma hvis firmaet hverken bruger eller tjener penge ?

Jeg håber det gav mening for jer.

På forhånd tak

Mvh
Mr P .

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

1: Der vil højst sandsynligt fremgå af din erhvervslejekontrakt at du ikke må benytte lokalet til privatbrug, og derfor vil dette være kontraktbrud = Du kan blive smidt ud af lokalet.

2: Hvis virksomheden ingen indtægt eller kapital har, hvordan skal den så betale for erhvervslokalerne?, Disse skal jo betales fra virksomhedenskonto, for at kunne fratrække momsen m.m., Og du kan jo ikke bare have udgifter i en virksomhed uden indtægter i det længere forløb.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svaret.

Efter at have læst dit svar kan jeg sagtens se at det er indlysende at det aldrig ville kunne lade sig gøre. Men jeg har desværre tabt diskussionen til min kammerat Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)