Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokat hjælp søgs ASAP vedr byggeprojekt

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thomas zimmermann:
tidsplaner han smider ind til byggemøderne er kun "forslag" og ikke bindende da der på min kontrakt står at det er kontrakt tidsplanen der er gældende, og den tidsplan der efterfølgende blev lavet, er vi ca 2-3 uger foran pt.


Det er selvfølgelig den tidsplan og leveringsfrist der står i kontrakten der er gældende, og ikke en løbende redigeret tidsplan, en ny tidsplan skal godkendes af alle parter, for at være gældende.


thomas zimmermann:
han har gået og rykket mig næsten hele ugen, at hvis vi ikke er færdige til mandag morgen så hyrer han folk ind på min regning som krediteres min aconto..


Hvis han gør dette, kommer han selv til at hænge på regningen, det kan aldrig blive dig der hænger på regningen her, og han står rigtigt dårligt hvis han selv hiver andre håndværkere ind på det grundlag at han vil være hurtigere færdigt, uden en accept af ny tidsplan.

Han har selv indgået en kontrakt med jer, hvor der tydelig fremgår et leveringstidpunkt og tidsplan, har i ikke godtaget anden tidsplan siden, så er det denne der er gældende, og som Dansk Byggeri også har oplyst jer, denne der skal følges.

Skal det leveres før denne tidsfrist, og dette kræver ekstra bemanding fra din side af, så har du faktisk ret til kompensation for dette.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)