Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En liste over mest solgte apps all time?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg er i gang med, at skrive en artikel om apps fra apple app store. 

Har apple nogensinde offentliggjort lister over mest solgte/populære apps all time?

Jeg har selv prøvet, at søge rundt på google. Men jeg kan desværre kun finde links til amerikanske og brittiske blade. Det kan selvfølgelig også bruges, men jeg vil helst have apple.com som kilde :) 

Hvis det er tilfældet, at du har et link til mest solgte apps gratis/betalte eller i de forskellige kategorier, så må du meget gerne skrive. 

Du ønskes en super god søndag. 

//Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewFeature?id=500873243&mt=8&v0=www-itunes25Bcountdown-appstore

Gå ind på dette link, og så beder den dig om at åbne iTunes - dette skal du gøre.

Vi ses på AppNyt.dk! ;-) 

Find de bedste apps her!

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Harring:

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewFeature?id=500873243&mt=8&v0=www-itunes25Bcountdown-appstore

Gå ind på dette link, og så beder den dig om at åbne iTunes - dette skal du gøre.

Vi ses på AppNyt.dk! ;-) 

Præcist det som jeg ledte efter! Mange tak :) 

Jeg har dog et lille problem mere. Denne topliste viser top-downloads fra danmark. Hvordan skifter jeg til hele verden? :) 
- Hvis man kan det?
Jeg har været inde under indstillinger i iTunes, men ikke lige fundet en indstilling til det, som virker rigtig.

Mvh. Gustav  

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nederst højre hjørne skal du klikke på det Danske flag - så kan du ændre til f.eks. US eller UK 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)