Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Idéer til markedsføring af Opbevaringshotel i lokalområdet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 22
Fra Gladsaxe
Tilmeldt 25. aug 12
Indlæg ialt: 6

Hej,

Jeg er afdelingschef hos Pelican Self Storage i Gladsaxe og søger efter nye muligheder for markedsføring i lokal området.

Vi afholder snart en fodbold turnering for årgang 2005-2007, samt loppemarked.

Derudover er jeg lidt på bar bund i forhold til hvad vi kan gøre, for at trække flere kunder ned i butikken, udover de rabatter og kampagner vi kører for alle vores butikker og selvfølgelig det flotte produkt vi har.

Er her nogen, som har nogle gode idéer til, hvordan vi kan komme "ud" af butikken og blive mere forankret i lokal området?

Alle forslag er velkomne.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Tue Agerbak

Amino-karma 1.515
Fra Nærum
Tilmeldt 24. aug 11
Indlæg ialt: 298

Tue Agerbak:
Er her nogen, som har nogle gode idéer til, hvordan vi kan komme "ud" af butikken og blive mere forankret i lokal området?

Hej Tue,

Jeg har hjemmesiden loppemarkeder.nu hvor der også er rubrikannoncer. Der kan du blandt andet oprette annoncer for opbevaring. Rubrikannoncerne bliver vist med relevans for den kommune brugeren kigger på loppemarkeder i.

Det er første sæson at hjemmesiden kører, men der er allerede blevet taget godt imod den, så hvis du har lyst til at prøve at blive eksponeret via den, så vil jeg gerne lave en rabatkode til dig på 3 måneders visning. Det er selvfølgelig helt uforpligtende.

Du kan se eksempler på rubrikannoncerne her

Hvis du synes det kunne være interessant, så skal du være velkommen til at skrive en PB til mig.

Med venlig hilsen

Tommy

Amino-karma 9.520
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.303

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 25-08-2012 kl. 14:04

Hvem er jeres kunder? :)  Det er langt lettere at markedsføre sig, når man kender sit segment..

Amino-karma 22
Fra Gladsaxe
Tilmeldt 25. aug 12

Hej Tommy.

Det lyder spændende, jeg tage lige fat i dig på mandag/tirsdag.

Vh

Tue

Amino-karma 22
Fra Gladsaxe
Tilmeldt 25. aug 12

Hej Jacob.

Vores segment er alle der har brug for opbevaring. Vi har alt fra den hjemløse til direktøren som kunder.

Hovedsegmentet er dog folk som står imellem boliger, eller er ved at renovere bolig.

Vi arbejder på at få samarbejdsaftaler med lokale ejendomsmæglere, men der er svære at lave aftaler med.

Vh

Tue

Amino-karma 6.193
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. jan 11
Indlæg ialt: 997
Amino Plus

Hvad angår renovering - så tag kontakt til de lokale håndværkere - lav evt en rabatordning, der gør at man kan få billigere opbevaring gennem dem - hvis de skal renovere fru Hansens hus ville det da være en super service, hvis de samtidig kan tilbyde billig opbevaring af hendes arvestykker, så intet går galt. Flyttefirmaer kunne også være en mulighed.

Ellers tænker jeg mest på opbevaring i forbindelse med lange rejser - eller brud - når min garage har været i brug, har det som regel været veninder, der gik fra deres kærester, og havde brug for et sted at have deres ting, indtil de fandt en ny lejlighed - det er jo let nok at målrette en kampagne til skilsmisselystne, men hvor annoncerne/plakater mv skal placeres er nok knap så indlysende ....... 

Amino-karma 22
Fra Gladsaxe
Tilmeldt 25. aug 12

Hej Majbritt.

Mange tak for dit svar.

Håndværkere er en god idé, den er hermed skrevet på listen over tiltag jeg vil forsøge at få igennem.

Vedr. flyttefirmaer, så er den utrolig svær, da de fleste flyttefirmaer selv har mulighed for opbevaring, så der er ikke upartiske og vil jo hellere sælge deres eget produkt. Vi har haft problemer med før i tiden, at når vi bestilte 3x34 Transpot til at flytte for vores kunder, så prøvede de at stjæle dem fra os. Vi har heldigvis nogen loyale kunder, som fortæller det til os.

Vi har lavet samarbejde med en flyttemand, som nu giver alle der er kunder hos os en god rabat, der gør at vi kan tilbyde en pakkeløsning.

Jeg har kunder allerede, som er her præcis pga. de grunde du nævner og ja, hvordan man lige targeter den målgruppe er svært. Dog kan vi tydeligt se at julefrokosterne giver en ekstra stor strøm af skilsmisse kunder, så skulle der markedsføres til dem, så skulle det være i november - januar.

Igen, mange tak.

Venlig hilsen

Tue Agerbak

Amino-karma 8
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. apr 12
Indlæg ialt: 2
Amino Plus

Hej Tue

Det vil sikkert også kunne betale sig for dig at lave en søgeordskampagne på f.eks. Google. Den kan man målrette geografisk, og man betaler kun for den trafik der kommer til din side.

Jeg arbejder med dette, og du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du får brug for hjælp

vh

Kristoffer Borg Petersen

Amino-karma 22
Fra Gladsaxe
Tilmeldt 25. aug 12

Hej Kristoffer.

Jeg ved at vi i organisationen, arbejder med med google placering, samt at vi allerede har et firma hyret til at sørge for dette.

Det er dog noget som gavner alle vores butikker og som ikke giver os så meget lokalforankring.

Målet for den afdeling jeg bestyrer, er at jeg gerne vil være "kendt" i lokalområdet. Jeg ved at jeg gør alt for at alle der kommer ind til mig, får en rigtig positiv oplevelse og går der fra med en følelse af at være taget seriøst. Jeg kan  også læse ud fra de anmeldelser vi har fået på trustpilot, at det vi gør for kunderne virker. Nu handler det så bare om at få spredt det positive budskab i lokalområdet.

Planen er selvfølgelig også at jeg vil ramme nogle af de andre postnumre i området, f.eks Bagsværd, Herlev etc.

Jeg tvivler lidt på, at google kan hjælpe mig på det niveau.

Mange tak for dit svar.

Vh

Tue Agerbak

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)
Emner Svar
Billedebehandling / rekonstruere
Nyeste indlægaf Trotyl, i går kl. 23:58
4
Gode ideer til reklame udenfor internettet.
Nyeste indlægaf Søren M. Sundin, i går kl. 14:51
2
Tryk på tøj?
Nyeste indlægaf Hmm, i går kl. 10:10
2
Font til logo? Hjælp.
Nyeste indlægaf Tommy B. Torpegaard, den 14-06-2013 kl. 21:48 1, 2
7
Ung reklame omdeler søges.
Nyeste indlægaf Servicehuset, den 10-06-2013 kl. 16:30
0
hypnose