Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er folk "bange" for GLS???

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Billstrøm:
Kan det være fordi folk ikke syntes om GLS konceptet, eller blot har haft dårlige oplevelser med GLS??

Det er nok en kombination af begge dele.

Jeg kender til deres koncept, og synes det fungerer ekstremt ringe. Som privatperson ville jeg til enhver tid hellere betale ekstra for at få leveret med Post Danmark. Kan jeg ikke vælge andet end GLS, handler jeg et andet sted.

I firmaet er det desværre ikke altid muligt at fravælge GLS, men de steder det er, betaler vi også med glæde det ekstra det koster at bruge Post Danmark, da det i langt de fleste tilfælde betyder at det vi bestiller kommer frem i første hug, og sædvanligvis også dagen efter.Det er ikke mere end et par uger siden at GLS fik mulighed for at bekræfte os os i at det er det rigtige at betale ekstra for at bruge nogle andre. Og de svigtede ikke, pakken forsvandt helt som forventet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke haft nogle problemer med GLS. Men jeg vælger bare den hurtigeste metode, når jeg handler, så er det lige meget hvad det koster.

Jeg har prøvet at bestille noget, og så var jeg ikke hjemme, da de havde forsøgt afleveret det og så ringede og jeg og aftalte at de bare skulle aflevere det i den nærmeste shop. Det var så 50 meter fra mig, jeg kunne så gå ned og hente den dagen efter, mener jeg.

Her for ikke så længe, valgte jeg GLS, da jeg skulle have noget proteinpulver fra bodylab. Da jeg arbejdede 9-20, 14 dage i streg. Så var ikke hjemme til at modtage og kunne ikke hente på posthuset og gad ikke vente 14 dage. Så valgte GLS, for der kunne de levere på min arbejdsplads. De havde så været forbi klokken 08:45, hvor jeg ikke havde nået at åbne butikken og ikke havde set dem. Så han ringede og så kom han forbi et par timer senere igen. Det er da god service!

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

swingcar.dk:

De har også et 3. system til virkelig store forsendelsesbehov, men det kender jeg ikke - i nu ;-)



Mon ikke du tænker på opsætning med Consignor - Udbydes af EDIsoft, hvor du har samlet de transportører og kan printe fragtbrevene direkte og på samme printer :-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Den søde mand:
GLS fungere godt, hvis man skal have din pakke leveret via PakkeShop. Men hvis de skal levere en pakke til en privatadresse, så er de faktisk meget dårlige til, at finde adressen hvor pakken skal afleveres. Derefter skriver de for det meste bare bare "UGYLDIG ADRESSE" i deres system.  

GLS er baseret på aflevering i en pakkeshop. Det er kun undtagelsesvis, man har lov at sende til en privat adresse. (hvis der f.eks er meget langt til en pakkeshop)

/M.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun haft dårlige oplevelser med GLS. Fx. at de sagde de havde været forbi hvor de ikke havde været det osv. Rigtig, rigtig, rigtig dårlige erfaringer. Det er nogle år siden men jeg bærer nag. Elendig kundeservice så de har en del af rette op på for at jeg skal tro på det firma igen.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS har ikke været gode nok til at markedsføre deres pakkeshop, der er simpelthen ikke nok der kender konceptet. Derfor vælger mange af vores kunder også at betale ekstra for at vælge Post Danmark.

Jeg vil dog sige at GLS er blevet meget bedre end de har været - vi benytter både GLS og Post Danmark og giver dermed valget til kunden. Vi får afhentet pakker dagligt af både Postdanmark og GLS og det fungerer upåklageligt. I de seneste par måneder har der faktisk været flere forsinkelser på Post Danmarks pakker end ved GLS. Jeg ville aldrig nøjes med GLS, da man simpelthen vil skræmme nogle kunder væk, ligeledes mangler GLS en lørdagsservice. 

Et godt råd er ikke at sende til private via GLS, vi oplever at få nogen retur - ideen med firmalevering er jo også at de ikke skal køre forgæves - derfor en billig pris. Alternativet er jo pakkeshop til de private.

Det er synd og skam at Blockbuster har opsagt samarbejdet med GLS, da de var nogle af de mest populære pakkeshop hos os.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille sjov note til GLS... Vi har bestilt et produkt, som kun kan leveres med GLS.

Forventet leveringstid 1-2 dage.

Pakken kan trackes online indenfor 36-48 timer efter afsendelse Hmm

Hvorfor så overhovedet have et tracking system? Selv brevduer ville være hurtigere og mere servicevenlige...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så mange der nævner at GLS bare skriver "kunden ikke hjemme" eller "adresse ukendt".

Men er der da kke noget af jer der har samme oplevelse med PostDK ? 3 af 4 pakker jeg skal modtage fra PostDK ender på posthuset hvorfor jeg så selv skal køre 5 km for at afhente den pakke jeg har betalt fuldt fragt på ? Jeg er afhæmgig af at få mine pakker til tiden og er begyndt at bruge Stormbudet som tranportør når det er varer i nærområdet, derved sparer jeg en dag og slipper for brud i produktionsrytmen. Det er godt nok lidt dyrere, men jeg sparer de penge ind samme dag jeg bruger dem da jeg slipper for at vente på en pakke som jeg ikke kan hente på posthuset før tidligst dagen efter. Og så er jeg sygeligt træt af køen på posthusene. (Jeg handler de forkerte steder, jeg får sjældent tilbudt GLS, men havde jeg fået tilbuddet ville jeg da klart prøve dem, de kan ikke være så dårlige som PostDK.

Jeg er åbenbart speciel, for jeg er forfærdeligt træt af PostDK

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Billstrøm:

Hej Aminoer...


Vi oplever et interessant mønster i de handlende på vores webshop... Ca 15% af de handlende som er berettiget til fri fragt via GLS laver et aktivt valg og fravælger GLS for så at vælge at betale 60kr for at få varen sendt vha PostDK UDEN omdeling...

Er det noget i andre kender til??

Kan det være fordi folk ikke syntes om GLS konceptet, eller blot har haft dårlige oplevelser med GLS??

Hvad er jeres erfaringer??

//Daniel

Har kun få oplevelser med dem privat; men dem der har været har absolut ikke været positive.

Chaufføren ringer aggressivt på døren - riiiiiiiiing, riiiiiiiiiing, riiiiiiiing, riiiiiiiing.

Tror der er brand hos naboen og har næsten en spand vand med når jeg skynder mig at åbne.

En vred chauffør kaster demonstrativt pakken på trappen foran mine øjne - forventer nærmest at jeg skal starte en diskussion

Er i stedet totalt lamslået over denne opførsel meden jeg ser ham forsvinde med stor fart på en stillevej.

Stort set samme scenarie gentog sig 14 dage senere.

Jeg hører klart til dem der vælger at betale 60 kr. for at undgå disse oplevelser fremover.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har haft en uheldig chauffør - vi får skam altid god service ved os. Men det er jo også erhverv - GLS leverer ikke til privat, det kan vel ligeså meget være det som har irriteret chaufføren? Dermed ikke sagt at han skal handle sådan, men det er jo en grund til at privatpakker er dyre end erhvervspakker, det er fordi de oftest ikke er hjemme - man skal ringe på og vente på nogen åbner frem for bare at kunne gå ind i en reception og aflevere pakken.

Men der vil altid være folk som Christian, der har haft en dårlig oplevelse - og så vælger man jo alternativet. Det går begge veje - så jeg tror man skal passe på med at vælge det ene frem for det andet. Selvfølgelig opnår man jo bedst priser ved at samle det hele et sted.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)