Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg et lager?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er helt ny indenfor iværksætteri, og er for nyligt påbegyndt opsættelsen af min første webshop.
Der mangler stadig en del layoutmæssige ting som skal ændres på shoppen, afventer især et logo design fra en ven.

 http://www.boldshop.dk

Som i kan se, er planen med shoppen at sælge ALLE former for bolde.


Jeg er pt ved at få shoppen cvr-registreret, og synes derfor at det er ved at være tide at få anskaffet mig et lager, eller dropshipping aftaler.
Desværre er jeg helt grøn på området, jeg hvordan jeg skal få anskaffet mig et lager.

1. Skal jeg kontakte producenterne direkte?

2. Er der andre billigere måder at få anskaffet bolde på? (tænker på fragtpris for bolde hvis de skal importeres fra et udenlandsk firma).



3. Har jeg sigtet for højt, mht. alle de forskellige former for bolde jeg håber at kunne blive forhandler af?

4. Stiller grossisterne/producenterne visse krav til mig, før at de gider at sælge mig bolde?

5. Findes der dropshipping aftaler indenfor bold-industrien?

6. Sidst men ikke mindst er jeg ikke ekspert på alle sportsgrene, og har derfor ikke styr på hvilke bolde jeg skal fokusere på at få på lager indenfor de forskellige sportsgrene. Så hvis der er nogen her på amino som har forstand kvalitetsbolde indenfor de forskellige sportsgrene, må i meget gerne give mig nogle fifs til hvilke producenter jeg skal tage kontakt til osv.

Et sidste afsluttende spørgsmål, hvad synes i om idéen med en shop som forhandler alle slags bolde? Jeg læste mig frem til at det gjaldt om at finde en lille niche af produkter man ville sælge, og syntes at en bold-shop ville være en god idé. 



Mvh Jonas Mohr Pedersen
Boldshop.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Entreprenør?!
Ved du godt hvad det er?

// Daniel Poulsen

 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det an også godt være det er mig som ikke ved det :)

// Daniel Poulsen

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasmp:

Hej Amino.

Jeg er helt ny indenfor entreprenørbranchen, og er for nyligt påbegyndt opsættelsen af min første webshop.
Der mangler stadig en del layoutmæssige ting som skal ændres på shoppen, afventer især et logo design fra en ven.

 http://www.boldshop.dk

Som i kan se, er planen med shoppen at sælge ALLE former for bolde.


Jeg er pt ved at få shoppen cvr-registreret, og synes derfor at det er ved at være tide at få anskaffet mig et lager, eller dropshipping aftaler.
Desværre er jeg helt grøn på området, jeg hvordan jeg skal få anskaffet mig et lager.

1. Skal jeg kontakte producenterne direkte?

2. Er der andre billigere måder at få anskaffet bolde på? (tænker på fragtpris for bolde hvis de skal importeres fra et udenlandsk firma).



3. Har jeg sigtet for højt, mht. alle de forskellige former for bolde jeg håber at kunne blive forhandler af?

4. Stiller grossisterne/producenterne visse krav til mig, før at de gider at sælge mig bolde?

5. Findes der dropshipping aftaler indenfor bold-industrien?

6. Sidst men ikke mindst er jeg ikke ekspert på alle sportsgrene, og har derfor ikke styr på hvilke bolde jeg skal fokusere på at få på lager indenfor de forskellige sportsgrene. Så hvis der er nogen her på amino som har forstand kvalitetsbolde indenfor de forskellige sportsgrene, må i meget gerne give mig nogle fifs til hvilke producenter jeg skal tage kontakt til osv.

Et sidste afsluttende spørgsmål, hvad synes i om idéen med en shop som forhandler alle slags bolde? Jeg læste mig frem til at det gjaldt om at finde en lille niche af produkter man ville sælge, og syntes at en bold-shop ville være en god idé. 



Mvh Jonas Mohr Pedersen
Boldshop.dk

Hej

Har du lavet en webshop før du har snakket med levrandør etc. ? Saa du aner overhovedet ikke hvad dine priser vil blive eller noget ? Du er da en modig mand :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant koncept - har du overvejet om dem der køber fodbolde også efterspørger andet fordboldudstyr, og derfor køber bolden hvor de kan få det hele. Du har på en måde fat i en niche men den er meget bred og der er ikke så højt til loftet. Mange nicher er smalle med højt til loftet . f.eks. kaktus.dk hvor du kan få alt til kaktusdyrkning - potter, jord, frø, plaster, planteskovle osv. Hvis en bred niche skal lykkedes bør den være ekstrem konkurencedygtig, på pris og kvalitet, så kunderne er topmotiveret til at handle flere steder.

1. Ja

2. Ja sikkert - parallelimport som gør 1. sure

3. Besvaret ovenfor

4. Ja - det kan du regne med

5. Spørg 1.

6. Det er en rigtig god idé at have forstand på det man sælger

Held og lykke

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Få først og fremmest styr på dit produkt :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Er det med vilje at dit logo ligner en pung med to "balls" ? :-) det var det første der faldt mig ind ...

STOP al udvikling på shoppen, logo mm. før du har styr på produkter og leverandører. Du starter helt forkert - at lave shoppen er det nemmeste i verden når der først er styr på det, men det er til gengæld spild af tid at rode med det på forhånd.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
EDIT: ikke dit logo, men din slide på forsiden - viste den til ungerne, de var ved at dø af grin

Det er vist en ommer med den slide :-)
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt, mangler der en del layoutmæssigt. Så alt det i ser på siden pt er bare midlertidigt. Og ja, banneret er lavet af en ven som syntes det kunne sjovt. begge bannere vil selvfølgelig blive udskiftet + jeg skal have designet et professionelt logo.

Grunden til at jeg bare er startet uden rigtigt at have undersøgt noget, er at jeg kun betaler 86 kr. om måneden for at have webshoppen kørende, hvilket jeg synes er et overkommeligt beløb at betale, selv med risiko for at det bliver en kæmpe fiasko. 

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skal beregne dit produktspris så kan det måske også være smart at se nogen lager igennem først.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)