Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling på Facebook - hvordan?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det er lige præsic det jeg søger - mange tak for det :-)

Nu har jeg gennemgået første step og angivet en mailadrasse på mit firma. Der kommer en dialogboks frem, hvor Facebook skriver at de vil sende en bekræftelses-mail.
Er det denne mail jeg skal vente ca. 14 dage på at få? Den sidste halve time er der i hvert fald ikke kommet en mail....

Hilsner

Birgitte

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Jeg er glad for, at jeg kan hjælpe :) 

Det er meget forskelligt, hvor lang tid der går. I over 50 % af tilfældene har jeg modtaget mailen med det samme - andre gange er der gået 48 timer. Tror ikke du kommer til at vente 2 uger. Det burde højst være et par dage, men man ved aldrig med Facebook ;)

I nogle tilfælde bliver mailen ikke sendt korrekt, så jeg synes du løbende skal prøve at besøge Facebook Stedet, du har lavet, og se om det pludselig ligner en Facebook Side, hvor du har admin-adgang. Hvis det gør, skyldes det sandsynligvis, at du har overtaget den, og "Flet dublerede sider" vil i så fald fremgå under din originale sides indstillinger, som nævnt i guiden. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:
Jeg er dog ret sikker på, at det ikke er disse, som Birgitte henviser til, men derimod "Anbefalings-boksen", som viser sig på Facebook Sider med check-in.

Helt fint, jeg ser også hun nu har fået det til at virke hvilket er super, er også sikker på dit link måske er mere bruger venligt end den på Engelsk for normale brugere ;)

Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg har desværre endnu ikke modtaget en mail fra FB og det ser heller ikke ud til, at der er noget der hedder "flet dublerede sider".

Nu har jeg prøvet at tilføje min firma email igen, men uden held.....
Hvorfor filen skal det være så besværligt?

Hilsen Birgitte

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)