Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncer - opsigelse/binding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Mengs Univers Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Håber jeg kan finde hjælp herinde, for på Facebook er det jo stort set umuligt at finde lige denne ting.. Og mere umuligt at komme i kontakt med dem..

Jeg vil forsøge mig med annoncer på Facebook. Og jeg skal i den forbindelse høre, om nogen ved noget om, hvor længe man binder sig for??

Hvis jeg fx. siger 350 kr. for en måned..

Stopper mit abonnement så efter den måned?

Eller skal jeg skrive til dem og opsige?

Synes jeg har ledt og ledt, og kan bare ikke finde noget lige om binding. Og skal jo nødig stå med en større regning, hvis jeg ikke ønsker at gøre brug af det alligevel :-)

Håber nogen kan hjælpe

Mhv Lis

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du betaler kun pr. klik (eller visning, hvis du har valgt den afregningsmodel).

Der er ingen bindingsperiode. Du betaler kun så længe, du vælger at have din annonce aktiv. Den kan deaktiveres/slettes øjeblikkeligt.

Hvis du vil være sikker på, at du ikke kommer til at betale et beløb der er over din grænse, kan du sætte et budget på X antal kroner pr. dag. Så hvis du er forsigtigt anlagt, kan du lægge dit budget meget lavt, f.eks. 10 kr. pr. dag.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lis,

Man binder sig ikke når man opretter FB-annoncer.

Det fungerer således, at du opretter en slags annonceprofil som er tilknyttet din facebookprofil.

Når du så vil lave en annonce/kampagne, har du stort set frie hænder ift. målgruppe og periode. Dvs. i princippet kan du sætte en annonce op så den kun vises en enkelt dag, ligesom du kan begrænse budgettet til en 10'er hvis det er hvad du vil bruge.

Jeg vil anbefale dig bare at gå i gang, og så eksperimentere løs derinde. Det er den bedste måde at lære det på og det er ganske nemt :-)

Fra Danmark
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Mengs Univers Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have

Alle de andre ting havde jeg styr på, det var kun, om vi bandt os yderligere end den periode vi satte os til..

Så nu ruller jeg derudaf med det :-)

Tak

Lis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)