Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle,
Jeg har set, at der ved nogle af de organiske søgeresultater i Google er en tekst (naturligvis) og herunder en form for punktopstilling med links til den pågældende hjemmesides hovedmenuer linet op. Ved I hvordan man får det til at figurere på google - er det noget teknisk der skal til?
Mange tak for jeres hjælp.
Mvh.
EDK
Nej ikke teknisk på den måde, men nærmere god intern menustruktur og linkbuilding.
Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dkHastighedsoptimering af hjemmesiderHvilket caching plugin er bedst?Wordpress hastighed og performance→ → → Få søgemaskineoptimering her
http://www.concept-i.dk/blog/google-sitelinks.html
Thomas Rosenstand - Concept Interest ApS / Søgemaskineoptimering siden 1999
Husk PLUS-LEX
@Thomas ... tak for linket! glæder mig til at læse det og forhåbentlig inden længe (og sammen med Elisabeth) få site links i google!
Mange tak for svaret og linket. Ved du, hvor man ser henne i Webmaster Tool, om man har fået tildelt sitelinks?
ElisabethDencker: Mange tak for svaret og linket. Ved du, hvor man ser henne i Webmaster Tool, om man har fået tildelt sitelinks?
jeg bruger google for at se om man har fået disse her site links
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig