Køb et Amino Sponsorlink
Den virksomhed jeg arbejder for søger lige nu en person som kan kode et website, hvor designet allerede ligger klart. Websitet skal indeholde følgende funktioner:- Oprette/redigere/slette "posts" hvor man kan tilkoble konkurrencer- Vælge hvilke features konkurrencerne skal indeholde (er det via radio buttons, share-funktionen på Facebook etc.)- Oprettelse og redigering af static-pages.- "Tip-en-ven" funktionHvad venter du på? Kan du klare opgaven og tror du at dit tilbud er det bedste, så skriv endelig i kommentarfeltet herunder. Spørgsmål etc. kan også stilles herunder. Hvis du på anden måde ønsker at komme i kontakt med mig kan jeg kontaktes på cca@superavisen.dk.
Hej Casper,
Jeg kan godt være jer behjælpelig med den opgave.
Du må meget gerne sende noget mere info i en PM :-)
Hej Patrick og andre,Jeg sidder også med andre ting så kan vi ikke tage den over mail? Jeg vil meget gerne høre fra dig! cca@superavisen.dk
Bump
Hej,
Hvad betragtes som det bedste tilbud? Det med den laveste pris?
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
Altså jeg har stadig ikke fået svar på den mail, så det ville måske være en idé at besvare dine mails inden du bumpede?
Hvornår har du sendt den? Jeg har ikke modtaget noget. Jeg kigge lige igen når jeg er på kontoret i morgen.
Hej Patrick,Jeg har ikke modtaget din mail.
Det bedste tilbud er hvor både prisen er i orden og hvor kvaliteten er i top.
Hej Patrick,Har ligget syg i et par dage men er nu tilbage på arbejdet. Jeg har desværre ikke modtaget nogen mail fra dig. Til jer andre: vi søger stadig på livet løs!