Køb et Amino Sponsorlink
Kære Aminoer
Jeg er lidt lost her. Det er første gang, jeg uploader en video til Youtube.Jeg har gemt filen i mp4 H.264. Jeg bruger Adobe Premiere, som kan gøre filmen klar til 'Youtube Widescreen HD'. Hvilket jeg selvfølgelig også har gjort.
Den virker fint på pc'en, men når jeg prøver den på mobilen, får jeg denne melding: "Indholdsejeren har ikke gjort denne video tilgængelig til mobil."Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre her fra, for at få den til at virke på mobil. Jeg har rodet indstillingerne tynde på youtube, men har ikke haft held med at finde løsningen..
Jeg glæder mig til at høre fra jer!
Kan være dette kan hjælpe dig lidt på vej. https://youtubemobilesupport.com/thread/1152
Stifter af MMAmania.dk
Hej Daniel. Tak for linket. Tror jeg har fundet problemet. Jeg har en gammel sang (third party owner) på filmen. En jeg for mange år siden smed fra en cd og ind på computeren. Jeg har ikke længere cd'en, så kan ikke bevise min ophavsret. Hvordan 'undgår' denne del, så videoen vil vises?
Kan du ikke "bare" fjerne den fra filmen?
Du har ikke ophavsret på en sang bare fordi du har haft den på en cd. alt efter hvilken type video kan du dog anmelde til youtube at du bruger sangen under "fair use" som bl. a. er humor, satire, anmeldelser og lignende.
Mikkel :)
Marketing101.dk - en blog om markedsføring. Pt et work in progress, jeg tager rigtig gerne imod idéer.
Jeg kunne godt erstatte sangen med en anden, men der vil sikkert bare dukke samme problem op? :)@Mikkel - hvordan fortæller jeg youtube, at filmen bruges som en anmeldelse?
Hvis du går ind på videoen, når du er logget ind på din konto, skulle der gerne være valgmuligheder under videoen der vedrører copyright - så klikker du dig ind der og følger formularen.
Det mener jeg, at jeg har kigget på, men kigger selvfølgelig igen. :) Mange tak for jeres hjælp!DbhCasper