Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan et forlag bruge mine billeder over hele verden hvis de ikke underskriver min kontrakt.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Nu vil jeg ikke gnide salt i dit åbne sår, men jeg talte med en som arbejder i politikens hus, dog ikke på deres forlag. Han fortalte at bøgerne sikkert også er kommer på mange andre sprog.

De sælger rettighederne til bøgerne, til andre forlag rundt omkring i verden og derfor kan du sikkert også finde dine billeder i bøger på finsk, tysk, fransk etc.

Jeg håber du en dag får råd til en advokat, så du kan få din retmæssige betaling for dit arbejde.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS!!! endnu engang. Tak en septillion! 

Nå- det lyder som da jeg solgte et forside billede til Illustreret Videnskab for 2000 kr og senere opdagede at det udkommer på 6 sprog. Det er dyrt at have travlt, være dum og fattig. Gad vide hvordan jeg finder det på nettet.

Jeg kan ikke tale Yk so komen valla stotir kaksy å Nokia

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  igen Carl Lohrberg

Du står pludselig til 10% kommission af hvad ekstra jeg måtte få ud af den oplysning. Er det ikke procent satsen på hittegods kontoret?

Jeg har ikke fundet andet end dette på nettet:

En del af Politikens rejsebøger - Turen går til serien ... eksemplarer alene i UK og er oversat til flere end 20 sprog· Bogen har ligget på bestsellerlisterne længe, ...

Men da folk og firmaer bliver mere nærige jo flere penge de tjener kan det kun betyde at jeg får endnu sværere ved at få en bid af lagkagen på tværs af det ørken store bord. Jeg skal nok højst regne med osen fra stearin lysene og en udbrændt plastik lysestage på min tallerken. Måske advokaten kan være heldig med en krumme og hvis han er særlig dygtig en hel skive af bunderen.



Side 3 ud af 3 (23 indlæg)